|
26.311
netweters
|
163.597
antwoorden
|
|
21.975
vragen
|
Hallo, een vraag : waar kan ik een lijst vinden met de reeds geblokkeerde afzenders op mijn Iphone/Safari-Telenet Webmail? Ik vind dit 'overzicht' niet terug, mvg, Alain
Maak een nieuwe folder aan in Webmail. Maak één of meerdere regels waarbij je uw ongewenste mails naar de nieuwe folders verplaatst.
hallo, bedankt, maar ik wil ze gewoon blokkeren, dus niet meer in een of andere map zichtbaar, 't zijn er dagelijks tientallen, bedankt voor het meedenken, mvg, Alain
Spam wordt op meerdere manieren verwerkt.
Alle Belgische operatoren werken samen waardoor bepaald spam zelfs niet tot in u mailbox komt. Spijtig genoeg verdwijnt blijkbaar soms ook niet spam op deze manier. Daarna is er de mail die in je inbox of spam folder komt (hangt af van uw instellingen in my Telenet). Allicht zit hier de één of andere AI achter die een verschil kan maken tussen spam en niet spam. Ook hier is het zo dat enerzijds niet alle spam ontdekt wordt en anderzijds regelmatig ook n iet spam gemerkt wordt als spam. Als je bovendien nog een andere e-mailclient gebruikt zoals bijvoorbeeld Thunderbird, kan ook deze een verschil maken tussen spam en niet spam van wat in je inbox komt. Dit is een zelflerend systeem.
Vermits het kan voorkomen dat goede mail de label spam kan krijgen raad ik af om de instelling weggooien te gebruiken voor spam. Met weggooien komst er geen mail in je spamfolder of wordt geen mail gemerkt als spam, want met de instelling weggooien verdwijt elke mail die als spam gemerkt wordt.