Beantwoorden
Hivemind
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

Beste,

 

Iets waar ik mij al jaren aan erger. Als ik op een site mijn wachtwoord wil vernieuwen of bvb ergens registreren dan duurt het steeds zeer lang tot ik de mail binnen krijg op mijn telenet mail adres. Zo erg dat vaak de termijn om het in te voeren verstreken is. Met gmail heb ik dit nooit daar krijg je alles direct binnen.

 

Kan dit op een of andere manier verholpen worden?

 

 

Titel gewijzigd door Snn_ (mod) | Vorige titel: Mail komen traag binnen (bij paswoord recovery ed)

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

Met wat programma of app bekijk je uw mail?

0 Likes
Hivemind
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

Met Thunderbird. Maar ook op telefoon komen ze niet binnen(android)

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

@Hivemind 

In de instellingen van je IMAP of POP3 server, op hoeveel tijd staat Op nieuwe berichten controleren om de XX Mminuten. Staat bovendien deze optie aangevinkt? Bij mij staat dat op 10 minuten.

0 Likes
Hivemind
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

Stond ook op 10 minuten maar als ik het manueel doe komen ze ook gewoon niet binnen. Is ook niet altijd maar vaak genoeg om vervelend te zijn

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

@Hivemind 

Ik kan me echt niets systematisch voorstellen. Als je het nog eens voorhebt, kijk dan eens via webmail.  Zodra de mail zichbaar is in Webmail, moet die ook te ontvangen zijn bij de eerstevolgende refresh (dus binnen de 10 minuten als je niets doet, sneller als je in Thunderbird op berichten ophalen klikt.

0 Likes
Hivemind
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

Ik zal dat eens checken maar ik vrees ervoor. Zou het iets met dns instellingen kunnen te maken hebben?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

@Hivemind  Ik heb dat vooral op Amerikaanse sites. Kraken, Bitstamp en dergelijke. Ik gebruik Outlook 365 en het ligt niet aan de Telenet mailbox want ik gebruik een mailbox op een eigen domeinnaam. En op mijn tablet en smartphone komen ze ook niet rapper. Ik moest laatst ook nog een bevestigingscode terug sturen en het duurde zeker 10 minuten voor die binnen kwam.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hivemind
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Mails komen traag binnen (bij paswoord recovery ed.)

Ja maar soms toch ook van hier (ik wou stemmen op een iets op de site van kuurne brussel kuurne en het duurde ook een eeuwigheid).

 

Vreemd dat dit met gmail geen probleem is

0 Likes