Beantwoorden
Els
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Mails verdwijnen uit mailbox

Twee weken geleden kwamen bepaalde mails meerdere keren in mijn mailbox, sommige mails zelfs 8 à 10 keer. Of kreeg ik geen melding op mijn smartphone dat er mails binnengekomen waren terwijl er wel in mijn mailbox stonden maar als gelezen terwijl ik ze nog niet had geopend. En dan sinds 11 februari verdwijnen mijn mails uit mijn postvak in van mijn mailbox. Van zodra ik mijn telenet webmail open doe op mij pc verdwijnen mijn mails uit mijn postvak in, de rest blijft wel staan. Nochtans staan mijn instellingen niet op pop3 maar op imap. Ook met de zoekfunctie vind ik ze niet terug.  En mijn mailbox zit niet vol. Ik heb dit op 11 februari laten weten aan de klantendienst. We zijn nu al een week verder en nog steeds geen oplossing van Telenet. 

2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Mogelijk heeft iemand anders toegang tot je mail en ook tot uw gegevens in My Telenet.

Tera
Professional Weetjesweter
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

Dag, Hoeveel mailboxen gebruiker je, hoe aliassen gebruik per mailbox, hoeveel toestellen gebruik effectief met uwe telenet mailaccount ik las 1 smartphone, 1 laptop of
zijn er nog meer toestellen. En heb je toestellen van de hand gedaan zo ja wijzigt je persoonlijk wachtwoord.