Beantwoorden
Supertramp
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Mails via Telenet-mail ontvangen in Outlook lukt niet

Ik ben nieuw bij internet van Telenet. Ik kan op mijn hoofd-e-mailadres mails ontvangen in Outlook, maar mails van mijn andere gemaakte telenet-e-mailadressen komen wel binnen in mijn mailbox online, maar niet in mijn Outlook.
Iemand een idee?
Dank bij voorbaat,

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: E-mail ontvangen in Outlook

0 Likes
17 reacties
Ex-Netweter

De handleiding voor Outlook 2007 vind je hier: https://www.netweters.be/t5/Surfen/Outlook-2007-instellen-voor-je-Telenet-e-mail-adres/td-p/3270

Maar Outlook 2007 is in principe verouderd, ik raad persoonlijk het gratis e-mailprogramma Thunderbird aan. Deze software is up-to-date en zou zeker probleemloos moeten werken met Telenet e-mail.

Als je Telenet e-mail niet werkend krijgt, op 1-2-3 heb je een nieuw e-mailadres bij Gmail of Outlook.

0 Likes
Ludegro
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Ik heb het zelfde probleem; outlook geeft continu foutmeldingen bij het synchroniseren van de telenet mailboxen. Telenet zegt dat dit een Outlook probleem is en niet hun probleem. Heb echter al meermaals met Microsoft geprobeerd om dit uit te zoeken en zij verzekeren mij dat alles OK is.

Soms synchroniseert de mailbox, soms niet.

Ook bij het aanmaken van de mailboxen moest ik 10 x proberen (met identiek dezelfde instellingen) vooraleer het lukte.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Een paar dagen geleden had ik ook problemen met een hotmail adres  (is hetzelfde als een Oulook adres maar iets ouder). Dat probleem had ik met Thunderbird. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Gedurende een paar dagen vraag je je af wat het zou kunnen zijn en dan plots na een paar dagen tot een week werkt het terug.  Ik ben overtuigd dat het een zuiver Microsoft probleem is.

0 Likes