Beantwoorden
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Microsoft Outlook 2010 instellingen

Op mijn oude computer met staat microsoft outlook 2010. Als ik een nieuwe email opmaak en het adres wil intypen in het vak "aan" verschijnen automatisch een aantal adressen.

Dit maakt het heel gemakkelijk om iemand te vinden.

Ik heb op mijn nieuwe computer ook outlook 2010 geïnstalleerd en zou graag hebben dat ook daar de mogelijkheden automatisch aanvullen van mijn oude computer staan.

Bij vroegere outlooks was dit mogelijk via een nk2 file, maar nk2 is er niet bij outlook 2010.

Hoe krijg ik ook de mogelijkheden van automatisch aanvullen van oude op nieuwe computer ?

 

Titel gewijzigd door Lesley1 (mod) | Vorige titel: automatisch aanvullen outlook 2010 op nieuwe computer

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Microsoft Outlook 2010 instellingen

@Framboos  Ik heb Outlook 365 en dat is iets dat hij automatisch aan leert. Na een aantal keren die adressen gebruikt te hebben komen ze te voorschijn. Gewoonlijk na de eerste letter krijg je al suggesties.  Je kan ze natuurlijk ook in je adresboek steken dat gaat vlugger.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Microsoft Outlook 2010 instellingen

Beste,

Bedankt voor je antwoordje, maar ik denk dat je het niet goed begrijpt :

Het gaat over outlook 2010 (dus office 2010) en niet over office 365 en ...

Ik wil dat al de adressen die automatisch in het aanvullen staan (dus niet in het adresboek) vanop mijn oude computer ook op de nieuwe computer automatisch die adressen aanvult.

Maw : hoe overplaatsen (geen adresboek) van dat automatisch aanvullen

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Microsoft Outlook 2010 instellingen

@Framboos  Ik vrees dat dit niet gaat lukken. Het zal dat automatisch aanleren worden vermoed ik.

Maar misschien kan dit helpen: https://docs.microsoft.com/nl-be/outlook/troubleshoot/contacts/information-about-the-outlook-autocom... 

Of ook dit misschien:

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/de-lijst-voor-automatisch-aanvullen-importeren-of-kopi%c3... 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Microsoft Outlook 2010 instellingen

@Framboos 

Ben je daar voor 100 percent zeker van dat je geen adresboek hebt in outlook 2010? Heb je daar geen map contactpersonen (dit is ook een adresboek)?

Contactpersonen exporteren op de oude computer en vervolgens importeren op de nieuwe.

0 Likes
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Microsoft Outlook 2010 instellingen

Nee,

Ik heb geen adresboek.

In de map contactpersonen zit niks.

Ik zend telkens email met behulp van die automatische aanvulling....

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Microsoft Outlook 2010 instellingen

@Framboos  Heb je zeker de 2e link eens bekeken, die ik je in een vorige post heb gestuurd?

Een. nk2-bestand kopiëren en importeren

Je moet even scrollen naar beneden om gans de uitleg te zien. Vrij makkelijk te volgen.

Voorwaarde: Je moet nog je oude computer hebben om dat bestand eraf te halen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Microsoft Outlook 2010 instellingen

Hey Ignace

 

Bedankt, ik bekijk het eens

0 Likes