Beantwoorden
Pieter56
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Nieuwe gebruiker en mailbox aanmaken met e-mailadres

Beste,

 

ik heb drie e-mailadressen die geregistreerd staan bij Telenet. Allen onder dezelfde mailbox/gebruiker.

Ik heb het probleem dat mijn mails drie x binnenkomen in mijn mailbox.

Ik dacht dit op te lossen door twee nieuwe gebruikers aan te maken. Beide gekoppeld aan een ander e-mailadres.

Ik heb dus voorlopig 1 van mijn adressen verwijderd van de hoofdgebruiker.

Maar in Mijn Telenet slaag ik er maar half in om nieuwe gebruikers aan te maken...

Ik krijg telkens de melding: 'Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. probeer het later opnieuw"

 

Uit vrees dat mijn mailadres zou ingenomen worden door iemand anders, ik heb het al meer dan 15 jaar, tracht ik dus het mailadres opnieuw toe te voegen aan de hoofdgebruiker.

Dan krijg ik helaas deze opmerking: "Er is momenteel nog een verwerking aan de gang voor je product. Hierdoor kan je aanvraag momenteel niet worden uitgevoerd."

 

Iemand een tip?

Alvast bedankt!

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Mailbox aanmaken met emailadres

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe gebruiker en mailbox aanmaken met e-mailadres

@Pieter56  Ik vrees dat je nog wat geduld zult moeten hebben. Indien nodig de helpdesk contacteren als het te lang duurt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe gebruiker en mailbox aanmaken met e-mailadres

@Pieter56 

Bel eens naar klantendienst en zeg dat je een technisch probleem hebt. Ze lossen dat dan wel op voor u.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.