Beantwoorden
WillyH
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Onterchte SPAM markering door Telenet

De Telenet [SPAM] markering op mijn inkomende mails zijn gebaseerd op automatische analyses van de berichten door Telenet. Ik kan begrijpen dat daardoor af en toe een mail doorglipt van één of ander onbekende maar wel goedbedoelde webshop. Maar ik begrijp niet dat ik al maandenlang mails moet verplaatsen van de spambox naar mijn inbox die afkomstig zijn van het Nieuwsblad.be domein. Soms gaat het enkele dagen goed, dan weer dagen naar de spamfolder. Heeft Telenet dan geen whitelist van correcte domeinen? Onlangs zelfs mails van de my e-box op de federale overheid domeinen. Dat is toch te gek voor woorden? Blijkbaar kan je daar Telenet ook niet over attent maken.

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Onterchte SPAM markering door Telenet

Spam. Een oud zeer en het is niet alleen Telenet die daar last mee heeft. Ik heb een domein bij One.com en via een formulier kunnen mensen een vraag of iets dergelijks sturen. Dat komt dan terecht op een mail adres op dezelfde domeinnaam. Daar heb ik ook dergelijke problemen gehad. Mails vanaf het formulier op mijn domeinnaam kwamen in de spam terecht van een mailbox van nota bene dezelfde domeinnaam. Vooral mails van Telenet, proximus, Orange. Na de nodige aanpassingen met de hulp van one.com is dit grotendeels opgelost geraakt maar toch komen er soms nog mails van Telenet, Proximus, Orange in de spambox terecht.

Waar ik maar mee wil aangeven dat dergelijke automatische systemen verrre van onfeilbaar zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes