Outlook-app op Android: verbinding is verlopen
Hallo,
Gebruik al enkele jaren de Outlook app op mijn Android GSM (Galaxy S9)
Hiermee raadpleeg ik 4 mailaccounts
2 telenet accounts (prive)
1 office365 account (werk)
1 google account (prive)
Sinds enkele weken heb ik het probleem dat ik met mijn Telenet accounts geen mail meer kan versturen. Deze blijven 'hangen' in postvak UIT.
Als ik dezelfde mail nogmaals verstuurde via mijn Google of 365 account, werden de mails wel verstuurd naar de geadresseerde.
Daarnaast begon ik ook meldingen te krijgen dat ik me opnieuw moest aanmelden voor de Telenet accounts. Als ik dan naar de instellingen keek, stond alles goed ingesteld voor Imap en Smtp, userid en paswoord.
Bij herstarten van de Outlook app kon ik weer verder voor enkele dagen.
Vandaag terug de melding en dacht het op te lossen door mijn Telenet accounts te verwijderen in de app en dan snel terug instellen.
Hier loopt het nu fout, kan gewoon mijn Telenet account niet meer toevoegen.
Ook niet na de app te wissen en opnieuw installeren. Accounts Google en Office365 lukken direct.
Voor Telenet : na inbreng van mailadres en paswoord, volgt onmiddellijk de melding : Inlog fout " De verbinding met je mailserver is verlopen. Controleer aub je mail-instellingen"
Of ik nu de app automatisch de account laat ophalen of ik breng alle instellingen manueel in, zelfde resultaat.
2 poging op een andere GSM ... die geeft geen melding, maar blijft gewoon hangen op "Proberen aan te melden".
2 Telenet+Google accounts op PC met Outlook 2019 blijft perfect werken, maar hierop is mijn werk account office365 niet gekoppeld.
Uit noodzaak heb ik nu alle accounts in dienst gebracht op de Gmail-app en hierop werkt alles perfect. Maar wil liever de Outlook-app terug kunnen gebruiken.
Zit de fout nu bij Oulook ? Of speelt de connectie met Telenet hierin ook een rol ?
Bedankt !!!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: android Outlook app : verbinding is verlopen