Beantwoorden
x092845
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Dag van de Chocolade Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Kan wel mail ontvangen maar geen versturen in de outlook app

Heb op aanraden van telefonische helpdesk paswoord gewijzigd en kan nog steeds geen mail versturen

Als ik standaard mail programma op gsm gebruik kan ik wel versturen en ontvangen

wat zijn de juiste e-mail instellingen. Voor de outlook app

 

Kan enkel dit instellen :

imap.telenet.be:993

smtp.telenet.be:587

 

Kan geen beveiligingstype instellen

 

Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: outlook app verstuurd geen mails. ontvangen wel

0 Likes
17 reacties
Tomwil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

1,5 u bezig geweest om telenetmail in te stellen in outlook op een tablet. Zonder :538, met smtp:25,.....   

Niets lukte. Mails komen enkel binnen, maar geraken niet verzonden. Bij Verzonden mails kan ik wel de mails zien die via webmail verzonden waren. 

Daarna via Bluemail aangemeld. Binnen de 2 minuten alles in orde. 

 

De problemen waren met een Samsung galaxy tab a7 tablet. Zou nochtans de opvolger zijn van mijn Samsung galaxy tab a10.1, waarmee ik wel de juiste instellingen kan ingeven in de Outlook app. 

0 Likes
Tomwil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Waar is er ergens de mogelijkheid om in te loggen met een bestaand telenetmailadres op dit forum?

Ik ben ingelogd via mijntelenet, ...maar als ik iets wilde posten, moest ik opnieuw inloggen. Als ik mijn telenet adres wilde ingeven, kreeg ik de melding adres al in gebruik. Dus maar ingelogd met ander mailadres.

0 Likes
Tomwil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Outlook app verstuurt geen mails. Ontvangen kan wel

Aanmelden met mijn hoofd telenetadres kan, maar daarna vraagt hij welke gebruiker ik ben. Dan moet ik mijn hotmailadres kiezen. Als ik kies voor het telenetadres kom ik in vicieuze cirkel en moet ik telkens kiezen welke gebruiker ik ben. 

0 Likes