Beantwoorden
jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Pop-up om Gmail-account + wachtwoord telkens te geven?

hallo,

 

soms krijg ik - tot vervelens toe - telkens pop-up (kader 2 cm op 5 cm)) die mij telkens opnieuw vraagt om mijn gmail-account + erbij horend paswoord te herbevestigen?

vroeger vulde ik dit in, maar bericht bleef komen

sindsdien negeer ik het en sluit ik outlook 365 af, na tijdje verdwijnt opkomen van die pop-up

 

outlook 365 is officieel en wordt al vele jaren door mij gebruikt, het gaat dus niet over nieuw programma dat nog niet geconfigureerd was

 

verder gebruik ik een gekend betalend antivirus met erbij horend internet security sinds heel lang

optie VPN werd sinds +/- 5 jaar toegevoegd aan dit pakket, maar is niet één van de beste volgens bepaalde forums

indien je bijv. op torrent-sites al maar efkens gaat, schakelt deze VPN zich aut. zelf uit

 

ik weet niet of hier namen van programma's mogen genoemd worden, vandaar dat ik deze hier bewust niet heb vermeld, sommige programma's die enkel VPN aanbieden, maar in duurdere categorie vallen, zouden dit probleem van aut. uitschakelen niet hebben op torrent-sites

 

dank aan deze community van netweters, kennis en ervaring is mooi om mekaar te helpen beschermd te blijven

 

 

Titel aangepast door Snn_ (mod) | vorige titel: pop-up om gmailadres + paswoord telkens te te geven?

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Pop-up om Gmail-account + wachtwoord telkens te geven?

@jan00  Ik denk dat er ergens een bug zit in Outlook 365. Ik krijg dat soms ook op mijn telenetadres. Zomaar zonder dat er iets veranderd is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.