24650
netweters
|
151390
antwoorden
|
20594
vragen
|
Ik heb gisteren per ongeluk het hoofdaccount verwijderd. Ik was slachtoffer van oplichting.
Kan ik het nog terughalen? Ik kan nog wel inloggen met mijn e mail adres.
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Per ongeluk hoofdaccount verwijderd
Ik raad je aan om je bericht te bewerken en dat e-mailadres te verwijderen, want op deze manier maak je het gemakkelijk om opnieuw opgelicht te worden.
Wat je probleem betreft: je neemt best contact op met de helpdesk via 015 666 666
Done
Fijn voor je dat het nog mogelijk was. (-;
Ik heb nog wat gezocht ivm hoofdgebruiker aanduiden. Ik vond een bericht van 2016 waarin stond dat je dit niet zelf kon doen en dat je daarvoor de helpdesk zou kunnen bellen. Dat kan vanaf morgen 8u. tot en met 20u.
Wat gebeurt er als je probeert in te loggen op Mijn Telenet met dat e-mailadres?
Niets want mailadres staat blijkbaar nog in een andere maibox
Best even bellen naar de helpdesk dan om te horen of ze je kunnen helpen. Houd je klantennummer (ook te zien in Mijn Telenet) bij de hand.