Beantwoorden
lieven78
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Phishing mails van @quadranet.com

heeft er iemand last met deze jongens? @quadranet.com

ze ze sturen maar op om de 10 min een ander mailadres maar telkens weer hetzelfde domein.

ik krijg het met de regels niet klaar om ze buiten te houden, kan je een regel maken van enkel het domein?

 

Titel gewijzigd door Mathieu (mod) | Vorige titel: lastige phishing @quadranet.com

 

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Phishing mails van @quadranet.com

@lieven78 

Probeer dit eens

janne_man_0-1616021314993.png

Je kan ook een andere actie kiezen. Als je weggooien kiest, is die definitief weg (komt niet in prullenbak)

0 Likes
lieven78
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Phishing mails van @quadranet.com

@ janne man dit werkt niet enkel wanneer ik het volledige mail adres invul in de regel werkt het .... maar om het uur veranderen ze van naam maar gebruiken wel hetzelfde domein.

dus moet ik steeds een nieuwe regel aan maken. ze gaan zeer agressief te werk en gebruiken steeds mijn naam.

0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Phishing mails van @quadranet.com

kan prima ; wildcard conditie gebruiken met *quadranet.com

 

bv zie image met vb gmail.com below 

 

wildcard.jpg

 

Mogelijks moet je ook wel eens de headers bekijken . Want mail from is niet gelijk aan envelope from 🙂

0 Likes
PaulW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Smile! Mooi, mooi! Pageturner! It's your third party!

Phishing mails van @quadranet.com

Zelfde hier! - Op mijn iMac gebruik ik Mail dus deze quadranet in mijn voorkeuren/mail/regels naar prullenmand verwezen. Door de laatste grote update naar Big Sur waren mijn apple mail email regels verdwenen en dus opnieuw instellen!

Succes

0 Likes