Beantwoorden
PatZapp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Problemen met mails

Hallo, ik krijg vandaag steeds een foutmelding bij het ophalen van mails in Outlook 2010 - WIN 10, zie hieronder.Foutmelding Outlook 2010.JPG

Zijn er evt. problemen met de mailserver bij Telenet?

Iemand nog problemen ondervonden?

Mijn instellingen staan goed.

mvg,

Pat.

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Problemen met mails

Heb je zelf al eens gezocht op 'outlook 2010 0x800ccc1a' ? Ik zie daar verschillende mogelijkheden. Heb je die al eens geprobeerd?

 

Verder, deze specifieke fout met Outlook ben ik al verschillende keren tegengekomen op het forum. Altijd goed gewerkt en dan opeens foutmelding. Mocht het niet op te lossen zijn, dan zou ik de knoop doorhakken en gewoon een andere mailclient kiezen.

 

Zelf gebruik ik Mozilla Thunderbird:

https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

 

Nederlandstalige versie beschikbaar, heel makkelijk backups maken, ingebouwde kalender (Lightning), ...

 

Deze zou ook niet slecht zijn: OE Classic.

https://www.oeclassic.com/

 

Bedoeld als (gratis) vervanging van Outlook Express.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PatZapp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Problemen met mails

Ja heb gisteren nog wat gezocht en ook het lijstje met mogelijke oplossingen afgelopen. Probleem zat meer dan waarschijnlijk in mijn firewall settings na een update. Heb de nodige wijzigingen aangebracht en so far so good, werkt outlook weer normaal. Ik hou het de komende dagen in het oog.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Problemen met mails

Weet je nog wat je juist veranderd hebt aan je firewall instellingen? Is misschien handig om andere Outlook gebruikers met problemen te helpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes