Beantwoorden
MarkDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Problemen met synchronisatie | Outlook Mobile iPhone

Nog mensen met synchronisatie problemen tussen Telenet webmail en Outlook mobile op iPhone?

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Originele titel: Outlook Mobile iPhone

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Problemen met synchronisatie | Outlook Mobile iPhone

Hey, is er iemand die @MarkDM kan helpen met zijn vraag? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Problemen met synchronisatie | Outlook Mobile iPhone

Dit probleem had ik ook op mijn PC met outlook. Ik heb het simpel opgelost door de acount van telenet mail te verwijderen uit outlook en opnieuw toevoegen en toen was het probleem wel opgelost

Stefan Groenen
MarkDM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Problemen met synchronisatie | Outlook Mobile iPhone

@stefangroenen Op mijn laptop verloopt de synchronisatie in outlook goed, is enkel op de gsm dat er mails "achterblijven".

Eigenaardig was dat er deze nacht plots toch een reeks mails werden gedownload op de gsm,  maar de rest van de dag bleef outlook maar zoeken en bijwerken, ondertussen een verschil van +/- 20 mails tussen webmail en outlook mobile.

0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Problemen met synchronisatie | Outlook Mobile iPhone

Daarom zeg ik ook dat je in je outlook even je mailbox van telenet verwijder op je iphone, daarna deze weer toevoegt. Denk dat zo je sync problemen oplossen. Op mijn PC waren altijd sync problemen. Zocht naar oplossing en er werdt verteld de folders te verwijderen voor sync en deze nadien terug toe te voegen. Dit heeft niet geholpen dus nam ik de drastische oplossing, heel de mail box in outlook verwijderen en deze dan nadien terug te zetten. Door die te verwijderen worden de bestanden ook verwijderd en nadien opnieuw aangemaakt en blijkbaar is daardoor het probleem opgelost. Dit kan ook jou probleem op je iphone zijn. Als ik jou was verwijderde ik eens je maibox van telenet en voegde die weer opnieuw toe en zien wat hij dan doet. Je bent toch niets kwijt want al je mails staan op de mail server

Stefan Groenen