@Ex-Netweter schreef:
Wij hebben hetzelfde probleem m.a.w. mail ontvangen via Outlook gaat zonder probleem, echter het versturen via SMTP lukt niet. Outlook vraagt steeds naar een password dat er al instaat en we krijgen geen mail binnen. Dit is op de Laptop zo maar eveneens op de tablet en iPhone.
Contact met Telenet Helpdesk was een teleurstelling, geen hulp, enkel maar het afratelen van dezelfde standaardantwoorden....
Eigenaardig genoeg lukt het (enkel op de laptop) om mails te ontvangen als ik poort 25 gebruik ipv poort 587
Account er eens uitgooien en opnieuw beginnen met het account er juist in te steken. Erop letten de te juiste poorten ingesteld staan. Soms moet je eerst aanduiden dat je encryptie of beveiliging TLS wilt en dan pas de juiste poort instellen en niet omgekeerd.
Ignace (igvfer) | Krak Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.