De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SPAM

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hi there! De kop is eraf! Hallo! Welkom!

Dagelijks krijg ik in de map Spam talrijke ongevraagde emails, die ik onmiddellijk verwijder, zonder ze te openen. Hoe kan ik zorgen dat dergelijke mails niet meer terecht komen in de map SPAM.

Tags (1)
0
Beantwoorden
5 reacties
Professional Allesweter
De vernieuwde WIGO? Waar zijn die handjes? Laat de zon in je hart! My smart Valentine

Daarvoor dient de map SPAM. De rechtstreekse vuilbak voor alle ongewenste berichten. Kan nuttig zijn maar soms komt er ook iets terecht die daar niet mocht inkomen. Ongewenste berichten is dweilen met de kraan open. Je kan er alleen maar mee leren leven.

0
Beantwoorden
sb Experienced Allesweter
Experienced Allesweter
De vernieuwde WIGO? It's your first party! Laat de zon in je hart! Volop in the game!

Die map dient er juist voor dat je kan nakijken of er geen zgn. 'false positives' zijn. Dit zijn 'normale' mails die per ongeluk gemarkeerd worden als spam.

Je zou ook kunnen kiezen om ipv via webmail te werken met een mailclient, zoals bijvoorbeeld Mozilla Thunderbird. Die kan je niet alleen instellen om spammails automatisch te sorteren, maar ook om ze als 'gelezen' te markeren én automatisch te verwijderen na x aantal dagen.

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0
Beantwoorden
Freshman Veelweter
De vernieuwde WIGO? Al 25 duimen! Laat de zon in je hart! BINGO!

Beetje een laat antwoord, maar wat je zeker niet mag doen is proberen om uit te schrijven van bijvoorbeeld een spam nieuwsbrief.

Als je probeert uit te schrijven ga je naar de hun website en voor hen is dat een teken dat ze sturen naar een werkend e-mail adres en houd het zeker niet op.

0
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Hi there! De kop is eraf! Hallo! Welkom!

Ik schrijf me niet uit op de spam mails die ik ontvang, ik open ze ook niet  en kijk alleen of er geen tussen zitten , die geen spam zijn. De andere verwijder ik gewoon zonder ze te openen. Vind het heel vervelend en als je soms vergeet je mail box te controleren, dan zit er daar heel wat spam in. Dit zou door de provider misschien kunnen verhindert worden, maar ze moeten daarvoor hun best willen doen.

0
Beantwoorden
sb Experienced Allesweter
Experienced Allesweter
De vernieuwde WIGO? It's your first party! Laat de zon in je hart! Volop in the game!

@Frans2- Provider Telenet biedt een spamfilter aan die je kan instellen via Mijn Telenet.

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0
Beantwoorden