Beantwoorden
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Synchronisatie Outlook en Telenet Webmail

Synchronisatie email telenet

 

Ik heb op laptop en vaste computer als emailprogramma Microsoft Outlook 2010.

De synchronisatie gebeurt via IMAP

Nu is het zo dat er ergens iets moet fout gelopen zijn met mijn mails, wellicht op de laptop.

Verschillende emails zijn verdwenen en sommige emails zijn plots in spam terecht gekomen.

Dit stel ik dus vast op mijn laptop alsook op Telenet Webmail.

Nu is het zo dat ik ondertussen mijn Outlook programma op mijn vaste PC nog niet heb geopend, waardoor op mijn vaste pc die emails wel nog staan.

Mijn vraag : als ik het outlook programma nu opstart op mijn vaste pc, zullen de emails dan gesynchroniseerd worden van vaste PC naar Webmail (wat natuurlijk de bedoeling is) of zal de synchronisatie gebeuren van Webmail naar vaste PC (wat uiteraard niet de bedoeling is)

Of is er een andere mogelijkheid voor dit probleem ?

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Synchronisatie outlook telenet probleem

0 Likes
17 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Synchronisatie Outlook en Telenet Webmail

Alle mails van postvak IN of Send naar een save map.

Selecteer 1ste mail. Ga naar laatste mail druk<Shift> en selecteer laatste mail. nu zijn alle mails geselecteerd.

Klik rechts op een geselecteerde mail en kies dan kopiëren.

Selecteer save map, zet cursor in veld waar de mails komen, druk gelijktijdig <Ctrl> v, nu komen alle geselecteerde mails ook in die map.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Synchronisatie Outlook en Telenet Webmail

Dag Jean,

 

Ben bezig (een heel werk) om  het in orde te brengen, en denk dat het zal lukken.

Bedankt en groetjes

0 Likes
Benny8
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Synchronisatie Outlook en Telenet Webmail

Beste,

 

Kan iemand me helpen de laatste horde te nemen in het synchronisatietraject (IMAP)?

 

Betreft:

- Telenet webmail

- Outlook op PC

- Outlook live (via office 365 online)

 

 

De synchronisatie tussen Telenet Webmail en Outlook op PC verloopt naar wens.

 

De synchroniastie tussen Telenet webmail en Outlook live lukt echter niet volledig;

Ik kan wel mails versturen/ontvangen onder Telenet adres, maar deze zaken lukken niet:

1. wissen van mail in Outlook live wordt niet gesynchroniseerd met Telenet webmail/ Outlook op PC

2. Submappen van Telenet webmail/Outloop op PC komen niet op Outlook online terecht

 

 

Alvast bedankt!

 

Mvg

0 Likes