Beantwoorden
Rebelrider2
Freshman Beetjesweter
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Telenet Webmail: mappen verdwenen

Hallo,   Sinds een paar weken merk ik op dat ik bepaalde mappen niet meer kan terugvinden, althans ze zijn niet meer zichtbaar.   Ik heb ze zelf niet gedeletet en kan ook geen specifieke reden vinden waarom bepaalde verdwenen zijn en andere niet.   Ik zit nog maar aan 33% van mijn 5Gb gebruik en kan dus daar ook niet aan liggen.

Merkwaardig is al ik in de zoekfunctie de naam intik die ik gegeven mijn Map, dan krijg ik wel een reeks van mails te zien die betrekking hebben met het onderwerp.   Het probleem is dat ik niet kan zien waar deze precies gestockeerd staan.    Maar of dit zo is met alle verdwenen mappen kan ik niet onmiddellijk zeggen want sommige waren al een paar jaar geleden aangemaakt, maar daar zaten wel informatie gestockeerd die ik wou behouden.

Met dank voor jullie goede raad.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Webmail mappen verdwenen

0 Likes
1 reactie
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Telenet Webmail: mappen verdwenen

Je geeft niet veel informatie over wat je gebruikt. 

In de veronderstelling van webmail van Telenet op ps of laptop:

Rechts boven heb je Weergeven, klik daarop. Je krijgt een eerste menu uitgerold.  Ga met de muis over dat menu en bij sorteren heb  je een tweede menu. Ga daar naar beneden en klik op het laatste item: Alles / Ongelezen. 

Zit je in de ongelezen modus, dan heb schakel je daarmee over op alles. Zit je in de alles modus dan schakel je over op ongelezen.

janne_man_0-1720131444773.png

Als dit antwoord niet is wat je verwacht, geef dan meer minstens: op wat type toestel en met welke programma of app bekijk je uw mail.

0 Likes