Beantwoorden
Seppe1501
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet mail toevoegen aan mailprogramma lukt niet

Beste,

 

Ik heb recent mijn wachtwoord veranderd van mijn e-mail. Als ik gwn via de webmail inlog is er geen probleem. Alleen als ik mijn account terug wil toevoegen aan mijn Iphone en Macbook krijg ik steeds de foutmelding "controle van accountnaam of wachtwoord mislukt." Hoe is dit op te lossen? 

Met vriendelijke groeten, 

Seppe

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Foutmelding Controle wachtwoord IMAP

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet mail toevoegen aan mailprogramma lukt niet

Uw instellingen grondig nakijken en vergelijken met hetgeen Telenet hier voorschrijft.

0 Likes
Seppe1501
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet mail toevoegen aan mailprogramma lukt niet

heb ik allemaal al nagekeken maar bij de authenticatie van het wachtwoord bij de IMAP loopt het altijd fout. Zelfs na het verwijderen van de wachtwoorden, het hele account en mijn gsm aan- en uit te schakelen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet mail toevoegen aan mailprogramma lukt niet

En voor Authentificatiemethode (of iets dergelijks) heb je Normaal wachtwoord?

0 Likes
Sty
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Telenet mail toevoegen aan mailprogramma lukt niet

Ik heb het zefde probleem gehad. Naal het wijzigen van mijn paswoord kon ik ook mijn mails niet meer ontvangen via email programma. Ik heb toen ook alles geprobeerd. Zelfs tot 4x mijn paswoord verandert. Dit weekend heb ik het nogmaals geprobeerd en dit was met succes. Ik heb mij afgemeld bij mijn telenet.

Daarna mij terug aangemeld met mijn emailadres en bij paswoord niets ingevuld. Maar op paswoord vergeten geklikt. Dan kun je een nieuw paswoord aanmaken. Dan moet je deze ingeven in je emailclient. 

0 Likes