Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aan de hand met webmail?

Ik kom tot de vaststelling dat gans mijn mailbox leeg is op 3 berichten na die na 11u zijn toegekomen. Alles gewist. En niet door mij.

Mijn spam box zit nog wel vol met meer dan 400 berichten.

Zijn ze aan het knoeien bij Telenet?

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
8 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2266
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wat is er aan de hand met webmail?

Ik heb 2 mailboxen bij telenet en die werken normaal met webmail en mijn IMAP mailprogramma's.

Mogelijk is er een probleem met de mailserver waarop uw mailbox staat en zijn ze die aan het herstellen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aan de hand met webmail?

Straks thuis eens kijken. Mijn outlook staat ingesteld met pop3 voor mijn account. Ofwel zijn er daar inbrekers bezig of mijn poes, want anders is er niemand thuis.   Gefrustreerde smileyIk zie dat de mails waar ik eerst melding van maakte ook al zijn verdwenen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wat is er aan de hand met webmail?

misschien ben je gewoon vergeten je PC af te zetten en zijn al je mails gedownload naar je mail programma... (POP3)


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aan de hand met webmail?

PC staat altijd aan en ik doe dit al jaren zo, met de instelling dat de mails moeten bewaard worden voor 20 dagen op de server.

Microsoft heeft misschien een of andere outlook update gedaan zodat mijn instellingen eruit zijn. Het zou de eerste keer niet zijn dat Microsoft zo'n toeren lapt met zijn updates.

Straks om 7 uur eerste werk om te kijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Wat is er aan de hand met webmail?

Ik wil me niet moeien... maar waarom nog zitten knoeien... met pop3?

(Dat rijmt dan nog ook.)

Terwijl IMAP je alle vrijheid geeft om mail overal en altijd synchroon te houden.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aan de hand met webmail?

Als het nu mis is gegaan bij Telenet ben ik al mijn mails kwijt. Ondertussen zie ik nu nog enkel mijn mails van na 17u. Al de rest die ik deze namiddag nog zag is verdwenen.  Hopelijk werkt mijn POP3 correct en heb ik ze allemaal op mijn PC staan. En dat zal dan geen geknoei zijn.Gefrustreerde smiley

Ik zie het straks wel.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aan de hand met webmail?

Ondertussen thuis. Al mijn mails van vandaag (tot 18u50 zijn binnengekomen via POP3 en staan gelukkig op mijn PC. Die mogen maar van de server verwijderd worden na 10 dagen.

Wat staat er ondertussen in mijn webmail en op mijn smartphone en Tablet? Alleen nog de mails van na 18 uur. Al de rest verdwenen. Rare bedoening.

Ondertussen ook melding gkregen van klanten dat er problemen waren met mobiel. Bellen naar een nummer en terechtkomen bij iemand anders. Blijkbaar toch aan het knoeien met de software. Een klant heeft het uitgetest met het nummer van zijn broer die naast hem stond. De Gsm van zijn broer rinkelt, die neemt op maar hoort niets maar ondertussen hoort de beller wel iemand anders in gesprek.

Rare dingen vandaag.

19u40: En het wordt nog gekker. Ondertussen opnieuw mijn mails van gisteren binnen gekregen. Maar niet te zien in mijn webmail. Ik weet niet meer wat ik moet betrouwen.

Ik zet mijn outlook eens af om te kijken wat er gebeurt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7782
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat is er aan de hand met webmail?

Raar heel raar.

Via POP3 op mijn PC komen alle mails binnen.

Op mijn tablet en smartphone via IMAP zie ik momenteel enkel deze van vandaag en gisteren.

Via webmail zie ik telkens maar de mails van het lopende uur al de rest is foetsie tenzij ze in de spambox zitten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes