Beantwoorden
Ex-Netweter

account has been abused for spam

Als ik emails wil verzenden blijven ze in het uitvak zitten. Op mijn gsm krijg ik de melding dat mijn account has been abused for spam en dat ik contact moet opnemen met abused@telenet.be.  Nu is het nogal moeilijk om contact op te nemen als je emails kunt versturen.

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Je kan  een contactformulier invullen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

Je hebt daarnaast nog verschillende mogelijkheden: telefonisch via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

Ik heb hetzelfde probleem..

Ik gebruik Outlook for android en plots moest ik hier mijn IMAP smtp gegevens opnieuw ingeven.. 

Als ik deze dan ingeef krijg ik in Outlook de melding dat het emailserver certificaat niet geldig is.

Als ik de Telenet email probeer in te stellen via Gmail krijg ik dezelfde melding als hierboven.

Contact gehad met de helpdesk van Telenet en hier kunnen ze menniet helpen ze verwijzen mij door naar dit forum aangezien voor hun de niets mis is..

0 Likes
GlennR
Professional Weetjesweter
O dierbaar België.. Happy New Year! On a roll... Tien op tien!

Hoi Iedereen,

Je account is geblokkeerd voor uitgaande berichten op deze moment.

Hierdoor krijg je deze melding.

Dit komt mogelijk omdat je een zwak wachtwoord hebt en dit gelekt is.

Hierdoor blokkeert telenet preventief het verzenden van mails.

Je kan dit snel oplossen door je paswoord aan te passen voor de mailbox via de webmail of mijn.telenet.be 

Hierna ga je vrijwel meteen terug kunnen verzenden.

Groetjes 

Ex-Netweter

Bedankt Glenn!

Dit was de oplossing!

0 Likes