Beantwoorden
hulp
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Dag van de Chocolade Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten?

e-mailadres word niet herkend in mailbox

Mijn probleem dateert van 23 maart wanneer in laatste mail bericht heb gekregen. Dit mailadres word in mailbox aangegeven als niet toegewezen nochtans geen nieuw mailadres. Nieuw wachtwoord aangevraagd maar kan aanvraag niet tot het einde uitvoeren. Bij de dienst telenet aangifte gedaan en wacht nu nog. Heb al enkele brieven via dPost gekregen dat ik betalen niet heb gedaan omdat dus het mailadres niet werkt. Niks ontvangen niks versturen. Plezant is iets anders. Hulp.

18 reacties
hulp
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Dag van de Chocolade Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten?

e-mailadres word niet herkend in mailbox

Het probleem zit bij Telenet en er is voorlopig niets aan te doen. Heb 3 x gebeld en krijg altijd hetzelfde riedeltje, sorry we werken aan een snelle oplossing. Ga proberen om Telenet adres te wijzigen naar Gmail zodat ik nog berichten krijg. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

e-mailadres word niet herkend in mailbox

Doe eens een server mail test van telenet. Stuur aan hallo@telent,be een mail om te  zien of de mail de server ingaat , en ook terug komt vanuit de zelfde server. Als die binnen komt dan werkt het ok meestal in minder dan 30 sec. Als dat niet het geval is dan gaan ze er wel uit maar kan je geen mails ontvangen.

Ik kreeg deze tip van een telenet medewerker, die hallo test dient ergens voor. Een mail aan je eigen adres sturen is niet het zelfde wat ik altijd dacht , je kan wel testen of het werkt maar niet via de server. Dat wist ik ook niet nu dus wel.

0 Likes
hulp
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Dag van de Chocolade Star Wars Day Mooi, mooi! Leesclubje starten?

e-mailadres word niet herkend in mailbox

Bedankt Herman maar krijg geen respons van de server. Bijwijze van proef heb ik hetzelfde gedaan met mijn vrouw haar mail en werkt wel.

Groeten en dank.

0 Likes
Chrileba
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

e-mailadres word niet herkend in mailbox

Hier zelde probleem. Emailadres word niet meer erkend en kan ook niet meer aangemaakt worden. Laatste bericht van Telenet. 

citaat: We zien dat hier een dossier voor openstaat om dit verder te onderzoeken. We kunnen helaas niet meedelen hoelang dit nog gaat duren. Wel word je via jouw gsm-nummer op de hoogte gehouden. Onze excuses alvast voor deze hinder! En daar moet ik het mee doen. Je bent dus niet alleen met dit probleem.

 

0 Likes