Beantwoorden
wizze
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

emailadres toevoegen

Van mijn emailadres weet ik het wachtwoord en gebruikersnaam niet meer.

Kan dus dit account niet toevoegen op tablet en smartphone.

Al meerdere keren geprobeert om in mijn telenet de mailbox te beheren maar krijg nu al 3dagen een foutmelding dat mijn aanvraag niet aanvaard word. Probeer later eens opnieuw zeggen ze, maar na 100 pogingen geef ik t op.

Wat kan ik doen?

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

emailadres toevoegen

Lukt het ook niet als je login: het e-mail adres opgeeft en dan paswoord vergeten doet?

Dit kan meestal alleen maar als je op je eigen Telenetnetwerk zit. Wil eigenlijk zeggen op het netwerk waar je abonnement op loopt.

Is dit trouwens het hoofdmailadres van je abonnement? Dan kan je thuis ook eventueel je login = een of 2 letters en een aantal cijfers gebruiken en dan op paswoord vergeten klikken en de procedure volgen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
wizze
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

emailadres toevoegen

Nee is niet mijn hoofd emailadres.

Met mijn hoofd emailadres kan ik inloggen bij telenet, maar vind maar niet hoe ik de mailbox kan beheren. 

Het ander emailadres (alias) gebruik ik ook al jaren, maar kan geen account aanmaken op email van de tablet en gsm omdat ik gebruikersnaam niet meer weet.

Wou dit emailadres verwijderen op mijn telenet, en dan terug toevoegen, maar ik geraak er niet in.

 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

emailadres toevoegen

@wizzeJe kan je accountnummers navragen bij de klantendienst of een Telenet center. Die kunnen dit zeker geven.

Normaal gezien kan je met je hoofdaccount naar de rest kijken. Als je op het pijltje naar beneden klikt zie je al je gebruikte mailboxen met account nrs.

mailboxen.PNG



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

emailadres toevoegen

@wizze 

Hoe ben je hier in de netweters terecht gekomen? Je hebt je toch aangemeld met uw mailadres en paswoord. Of heeft uw browser deze info bewaard? zoja, welke browser is dat dan? je kan in Fx en chrome uw paswoorden toch opvragen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wizze
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

emailadres toevoegen

dat is net t probleem.

Met mijn hoofd emailadres kan ik inloggen op telenet en hier bij netweters mijn vraag stellen.

Maar ik geraak niet op "mailbox beheren" om mijn account te veranderen.

Krijg al 3 dagen melding dat mijn aanvraag niet aanvaard word, probeer later eens opnieuw, blijven ze zeggen.

0 Likes
wizze
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

emailadres toevoegen

Dit krijg ik na 3 dagen al 100 keer te zien

foutmelding.PNG

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

emailadres toevoegen

Dan vrees ik dat alleen de klantendienst uw probleem kan oplossen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes