Beantwoorden
eMBie
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

instellingen voor POP3

Hallo,

Raar geval...enkele dagen geleden is zowel op de smartphone én op de tablet van mijn buurvrouw de email instelling "vanzelf" ??? gewijzigd van POP3 naar IMAP.

Ik had zelf haar 2 toestellen voor haar, net zoals bij mijzelf, op POP3 gezet omdat wij (ik) wil dat wanneer ik een mail verwijder deze nog altijd op het andere toestel blijft én (!) in mijn webmail blijft staan.

Dat is nu niet meer het geval...verwijderen = overal weg 😡

Heb op haar tablet bij de samsung mail app haar profiel gewist en terug ingelogd maar nu met "handmatig" (of zoiets) instellen...

Daar kan ik "terug" naar POP3 gaan maar...wanneer ik op bevestig druk zegt men "kan geen mail versturen want moet eerst geverifieerd worden"

En daar stopt het dus.

Wat kan ik nog doen ?

Graag jullie expertise aub

PS : Neen, wij vinden IMAP niet beter ! Heb zelf 5 apparaten wil op elk apparaat kiezen welke mail ik blijf behouden en welke niet zonder dat deze overal verdwijnt.

Hartelijk dank,

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

instellingen voor POP3

Voor een overzicht van de instellingen:

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/e-mail/e-mail-instellen.html

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

instellingen voor POP3

Als je mail binnenhaalt met POP3 dan wordt die mail verwijderd op de server en kan je die dus ook niet meer binnenhalen op een ander toestel.  Ik weet wel dat er nu instellingen bestaan om anders te reageren, net zo met imap.