24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Hallo, ik ben nieuw op dit forum;
mijn probleem is dat ik geen mails binnen krijg als de pc uitstaat;
kan iemand mij helpen
Normaal moet heeft het geen belang als die uit of aan staat.Toch niet op voorwaarde dat je mails kan ontvangen dat hij aanstaat;Want anders is er iets mis met je account instellingen.
Je gaat alleen post ontvangen als de computer aanstaat en verbonden is met internet.
Als mijn TV uitstaat ontvang ik ook geen zenders.
hallo,
u begrijpt me verkeerd.
Als mijn pc bijvoorbeeld een halve dag uitstaat ,wel al de mails die in die periode verstuurd worden
zal ik niet krijgen als ik de pc terug opstart.
Dus als uzelf een mail stuurt naar mijn mailadres wanneer mijn pc uitstaat ,dan zal ik deze nooit ontvangen.
stuur je een terwijl de pc aanligt dan krijg ik hem wel.
Voor mij een raadsel.
Mvg Roland
@Ex-Netweter schreef:Hallo, ik ben nieuw op dit forum;
mijn probleem is dat ik geen mails binnen krijg als de pc uitstaat;
kan iemand mij helpen
Je mails komen alleen binnen als je PC aan staat en je mail programma geopend is.
hallo,
ja dat weet ik ook wel.Maar al de tijd dat mijn pc afligt zal ik deze mails nooit ontvangen.ook niet als ik hem dan aanleg en mijn mailprogramma open.
mvg Roland
Raar,heb je eens gekeken op telenet web mail of ze daar binnen komen.
Kijk ook eens op instellingen ontvangen .
Nee op telenet webmail komen ze ook niet binnen.Ik heb al vanalles gedaan
Met outlook en met windows live mail zefde probleem
Het engiste dat ik nog kan bedenken .
Heeft iemand uw mail adres,kan dat die daar in (gedownload) zijn kan zijn dan dat die niet meer naar thuis computer aankomen.
Bij mij is dit zo echtgenote opent mail,op haar computer blijven niet op server en ik ontvang die mails niet.
Heb je misschien op een of andere smartphone je mail ingesteld met POP3 (misschien een smartphone die ondertussen gestolen is.)? Dan krijgt die telkens de mails en worden ze verwijderd van de server?
Da zit er maar 1 ding op en dat is je paswoord van de mailbox veranderen.
@Moaner Als jij dagelijks altijd de laatste bent die de emails bekijkt en je wil liever dat alle emails dan ook op jouw computer binnenkomen, dan moet op de computer van jouw echtgenote "kopie op de server achterlaten" actief zijn in de emailinstellingen. Als jij dan nadien inlogt haal jij alles van de server.
t'is maar een suggestie,
groetjes