Ik ondervond dat bepaalde mails met facturen (!) geblokkeerd worden. Ik zag dit reeds voor 4 verschillende partijen, steeds met een mail adres "info@bedrijf.be". Hetzelfde bedrijf kan me wél bereiken via antwoord aan mijn email of via een ander mail adres. Ik contacteerde eerder reeds Telenet helpdesk en men zei men dat daar niets aan te doen is omdat die bepaalde email adressen door safespot als phising werden geïdentificeerd. Het blijft echter een probleem want nu blijkt dat dit geen probleem van 1 bedrijf was maar eerder een structureel probleem. Het is erg beschamend als je geconfronteerd wordt met een rekening die je niet betaald hebt en dat terwijl je die rekening nooit aangeboden krijgt. Ze komt niet in je spam maar wordt op modem niveau tegen gehouden. Je weet dus echt niet dat er een email gestuurd werd. Ik weet dat de safespot app dit in meldingen moet zetten maar dan zou ik dit dagelijks moeten nakijken op mijn smartphone. Is er enigszins iets dat ik kan doen om dit op te lossen en/of deze bedrijven te deblokkeren ?
PS. De bedrijf-afzenders staan NIET geblokkeerd in mijn toestellen/accounts. Ik heb Telenet One-up met Safespot+