Beantwoorden
demro
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

mailbox nadert de maximale grootte.

 

k krijg nu de laaste tijd é-mails dat mijn mailbox de maximale grootte nadert.
maar die is belange niet zo vol daar kan nog heel wat bij meer of het dubele zelfs dan wat er maximaal toegelaten is 😕 Gefrustreerde man

 

zoals ik reeds zei  kom ik belange niet aan het max, ik kom alles bijeen  maar aan een 250 Mb.
Dus dat is nog ver van de 5 Gb.

als ik met mijn muis boven een bepaalde map staat, zie je ineens hoeveel Bites/Mb. er in die map zitten, dus ik heb dit opgeteld, en ik kom maar aan een 250 Mb. !?
dus begrijpe wie kan, wie kan mij hier een verklaring aan geven en mij eventueel aan dit euvel ontdoen?
Mvg.
RonnySmiley Knipoog

Ps. op twitter heeft men dit gevraagd/gezegd, maar ik weet begot niet wat ze daar mee  bedoelen en ik zie wat ik zie, ik zie dat mijn verwijderede mailbox en spambox leeg is dus?
 TelenetStaat er in je opties ergens compress of expunge?

Het kan zijn dat je mailprogramma je mails enkel markeert voor verwijdering maar dit niet effectief doet. 1/2

 

Je mails zijn dan enkel niet meer zichtbaar in je inbox maar deze zijn nog wel opgeslagen. Expunge is ze helemaal verwijderen. 2/2 Vincent

wie begrijpt dit?
ze begrijpen het ook niet want ze hebben mij hier naartoe gestuurd om hulp te zoekken
Daarover hebben we geen extra informatie. Je stelt deze vraag best ook op onze Community via bit.ly/1r3IecR . Thaïs

 
 
 
 
0 Likes
7 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

mailbox nadert de maximale grootte.

  • Gebruik je Telenet Webmail of een e-mailprogramma ? (Welk programma ?)
  • Wat is het afzenderadres van die mails  met vermelding maximale grootte ? (e.g. noreply@telenet.be)

 

0 Likes
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

mailbox nadert de maximale grootte.

Ik vermoed dat jij je mails ontvangt via imap aan het antwoord op twitter af te leiden?

 

Wat ze je proberen te zeggen is dat het voor jou lijkt dat de mails verwijderd zijn.... maar door een instelling in je mailprogramma zijn die mails er eigenlijk nog. 

 

Hier kan je meer info erover vinden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
demro
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

mailbox nadert de maximale grootte.

k gebruik normaal gezien of dit uw vraag is Microsoft Outlook
en ik gebruik Imap omdat dit op al mijn toestellen gelijk zou zijn

0 Likes
demro
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

mailbox nadert de maximale grootte.

ik gebruik inderdaad Imap, en ik zal het eens uitproberen en jullie laten weten of het geholpen heeft 😉

0 Likes
julien
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest!

mailbox nadert de maximale grootte.

Heb je al eens gekeken via webmail?

Waarschijnlijk worden mails die verwijderd worden in outlook niet verwijderd van de server.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

mailbox nadert de maximale grootte.

Het is mogelijk dat er een onzichtbaar corrupt bestand in de Prullenbak van Telenet Webmail zit.

Probeer dit eens:

  • Meld je aan op http://webmail.telenet.be
  • Klik met de rechtermuisknop op Prullenbak of op Trash.
  • Klik op op Prullenbak leegmaken of op Empty Trash.

 

 

0 Likes
demro
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! It's your fifth party! Pionier

mailbox nadert de maximale grootte.

Beste,
Ik heb jullie tips bekeken en gevolgd maar....
niet heeft geholpen, de prullepak, spam, ongewenste é-mail, unwanted en verwijderde items zijn allemaal leeg! Gefrustreerde smiley

 en wat ik hier allemaal opgenoemd heb, deze staan allemaal in mijn webmail, somige mappen blijven leeg, maar die staan er toch.

mijn verbruik staat nu op 4,3 van de 5 GB  terwijl ik belange niet zoveel meer op mijn Webmeil kan hebben, want als je met uw muis op een bepaalde map staat krijg ik een venster te zien waarop staat:
totaal antaal é-mails:
grootte :

als ik die dan allemaal optel dan kom ik zeker niet aan een 1/3 van de maximale totale toegelaten hoeveelheid! Gefrustreerde smiley
Quotem 83% staat er vermeld  Gefrustreerde smiley


Mvg.
Ronny 😉

0 Likes