Beantwoorden
jan-en-julie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

mails aangeduid als SPAM maar zijn dat niet

Sinds enkele weken worden sommige mails die duidelijk geen SPAM zijn, toch in de folder SPAM van de webmail geplaatst en komen die niet door naar mijn emailprogramma.

Ik heb de instellingen aangepast dat er enkel een aanduiding "SPAM" moet komen en dat deze mails niet moeten verplaatst worden naar de SPAM mail, maar dit blijkt niet te helpen. 

Ook als ik in de webmail SPAM folder deze mails aanduid als "geen SPAM", of versleep naar de inbox folder, blijven deze mails in de SPAM folder staan.

0 Likes
5 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

mails aangeduid als SPAM maar zijn dat niet

Bedankt voor jullie vraag @jan-en-julie, dat is inderdaad een lastige situatie. Is er misschien iemand die kan helpen? 

 

Sebas

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Sebas

0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

mails aangeduid als SPAM maar zijn dat niet

Als je zegt "dit blijkt niet te helpen" wil je dan zeggen dat de mails nog steeds verwijderd worden en niet gewoon nog als SPAM gemarkeerd toch in je postvak in belanden?

 

Emails met bijlagen groter dan 14MB of bijlagen die potentiëel virussen bevatten (bv. .exe bestanden) worden altijd verwijderd.

 

als je met een e-mailclient werkt zoals Outlook of Live Mail dan kan je overwegen om de spamfilter uit te zetten en het filteren over te laten aan de spamfilter van het emailprogramma

0 Likes
FrancisPingnet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

mails aangeduid als SPAM maar zijn dat niet

Betekent dit dat er geen enkele manier is om (bijvoorbeeld) bepaalde adressen op te geven waarvan je altijd de mails wil aankrijgen?

Hoe komt het dat bij mij de nieuwsbrieven afkomstig van MO* (www.mo.be - afkomstig van een betrouwbaar adres webredactie@mo.be) als spam worden aangeduid.

Is dit een politieke actie van Telenet???

0 Likes
a2223990
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your sixth party! De kop is eraf!

mails aangeduid als SPAM maar zijn dat niet

Heb hetzelfde probleem voor. Mails geraken niet uit de spamfilter. Al gebeld met telenet, ze gingen een oplossing zoeken, maar nog steeds geen antwoord of zichtbare oplossing.

0 Likes
Nick1979
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

mails aangeduid als SPAM maar zijn dat niet

Ik heb onlangs met mijn 2de mailbox hetzelfde voor.

Mijn eigen amiladres zit nochtans in de Whitelist maar als ik mails verstuurd met evt bijlage naar mijn collega's bestuursleden van mijn sportclub, dan komen mijn eigen mails in de spamfolder met vermelding [SPAM] in het onderwerp.

Dat die in de spamfolder terechtkomet kan ik nog aanvaarden daar ik het zo ingesteld heb maar het is totaal geen spam daar ik ze zelf opmaak en verstuur en dan nog met hetzelfde maildres waarvan het verstuurd wordt.

0 Likes