Beantwoorden
StevenM
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

mails 'verdwijnen' uit mailbox

Hallo,

 

ik heb sinds vorige week mijn telenetadres gekoppeld aan mijn iphone en outlook.

nu 'verdwijnen' er steeds mail.

ik krijg een mail op mijn iphone, en deze verdwijnt.

mijn inbox op de iphone is ook leeg.

webmail van telenet staat er 1 in.

outlook blijven ze staan, tot voor het weekend, daar komen nu geen nieuwe meer bij.

 

iemand enige info of dingen die ik kan proberen?

 

alvast bedankt

0 Likes
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

mails 'verdwijnen' uit mailbox

  • Als jouw e-mailaccount op Outlook ingesteld is op "pop3", zoek dan bij je geavanceerde accountinstellingen naar "een kopie van berichten op de server achterlaten" en zorg dat deze optie aangevinkt is.
  • Bij Telenet webmail: zet alle filters uit bij "Voorkeuren"," E-mailfilters".  Klik ook op "Opslaan".
  • Bij Telenet webmail: controleer of er bij "Voorkeuren", " E-mail", "E-mail ophalen" een vreemd e-mail adres staat. Zo ja, verwijder dit vreemde e-mailadres,  zorg er voor dat "Kopie doorsturen naar" en "Geen kopies van e-mails bewaren" niet aangevinkt zijn. Klik op "Opslaan". Verander in deze situatie best ook jouw paswoord.
0 Likes
Anny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

mails 'verdwijnen' uit mailbox

Persoonlijk vind ik het niet verstandig om een e-mail op te zetten bij je internet of TV provider. Als je dan ooit van provider verandert, wordt je internet account afgeschakeld en kan je helemaal opnieuw beginnen. Ik heb hetzelfde meegemaakt en ik heb nu een gmail account, dan kan ik zoveel veranderen als ik wil.

0 Likes