Beantwoorden
Ex-Netweter

overzetten van mailadressen

Als je een mailadressen overzet van het ene abonnement naar een andere abonnement, blijven dan alle reeds ontvangen mails zichtbaar in de webmail of begin je terug met een lege mailbox?

Indien alle bestaande mails verdwijnen, is er een manier om deze eerst te exporteren ?

0 Likes
3 reacties
KevinD
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Complimentendag Star Wars Day

Hey Brigit,

Vermits het hier dan hoogstwaarschijnlijk om een ander login naam gaat gaan  zal je helaas terug met een lege mailbox beginnen

Wat eventueel mogelijk is is dat je jou inbox van je oude login deelt met de nieuwe Login en zo dan je mails kopieert naar de nieuwe login

voor meer info hierover kan je de volgende link bekijken

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-kan-ik-items-delen-in-telenet-webmail/?

0 Likes
Ex-Netweter

ik wil mijn mail adres stesa.invest@telenet.be zit nu onder klantnummer *Klantennummer onleesbaar gemaakt* en ik wil het onder

*Klantennummer onleesbaar gemaakt* is dat mogelijk

zal ik ook mijn mail in mijn box niet kwijt zijn

bedankt

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Een mogelijke oplossing is al deze mails via een POP3 account naar je computer laten komen en dan pas je mail adres overzetten naar je nieuwe mailbox en daar van voor af aan beginnen.

Ik weet niet welk mailprogramma je nu gebruikt maar installeer desnoods een programma zoals Thunderbird en maak een POP3 account aan en duid daar aan dat de mails nog op de server moeten blijven voor 20 weken bvb.

Met een beetje geduld komen al je ontvangen mails dan daar op toe.

Een 2e oplossing is om op je oorspronkelijke mailbox een alias aan te maken en deze alias te gebruiken om je mails blijvend binnen te halen (niet vergeten je IMAP instellingen aan te passen naar de nieuwe alias) en dan pas je mail adres te verwijderen om te transfereren.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes