24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hallo,
Wie kan mij helpen met volgend probleem:
Ik zou het wachtwoord van mijn tweede telenet mailbox willen wijzigen.
Geen probleem om het paswoord van mijn "hoofdmailbox" te wijzigen maar de 2e mailbox kan ik in "mijntelenet" blijkbaar alleen verwijderen ....
Thanks, Gert
Heb je WIGO? Dan kan je dat paswoord inderdaad niet wijzigen. Dat kan alleen de gebruiker via zijn eigen login en paswoord. Even overleggen met de gebruiker en misschien samen het paswoord wijzigen?
Wat eventueel ook kan is dat je de vergeet wachtwoord knop met dat email adres even een nieuw wachtwoord aanvraagt, dit kan wel enkel op jou thuis verbinding
Hallo,
Probleem is dat de gebruiker zijn paswoord vergeten is.
Ik had gedacht dat ik dat als hoofdgebruiker ook wel had kunnen wijzigen of resetten.
Gert
Hallo KevinD,
Dat had ik ook al geprobeerd. Dan krijg ik de melding dat ik dit moet doen via de thuisverbinding (eigen modem) en zonder proxy of vpn.
Ik doe dit hier thuis met mijn modem en heb even gecontroleerd bij internet explorer, extra, internetopties,verbindingen, Lan instelligen, daar is geen proxy of vpn geactiveerd. Toch steeds deze melding.
Gert
Zit je wel degelijk op je eigen modem? Ik veronderstel van wel?
Ik dacht dat je geval van WiGo als gebruiker wel je paswoord kan veranderen zelfs eender waar.
Je gaat naar mail.telenet.be. Geef de gebruikersnaam in, dat is eender welk e-mail adres dat je daarvoor gebruikt hebt. Als je bij het instellen een hotmail of gmailadres gebruikt hebt gebruik je dat. Klik op paswoord vergeten en dan zou je een nieuw paswoord moeten krijgen. Kan dus ook gewoon vanop de PC thuis.
Ik heb hier identiek hetzelfde probleem, mijn dochter (2de mailbox) is haar paswoord vergeten.
Ook ik dacht als beheerder dit te kunnen verhelpen maar helaas.
Ook ik probeer dit thuis op mijn modem, maar telkens komt de popup dat je dit alleen thuis kan doen.
Hoe gebruiksvriendelijk is dit toch !!! Je zou toch verwachten dat onder "Mailboxen beheren" je een vergeten paswoord zou kunnen opnieuw instellen. Neen enkel verwijderen of aliassen aanpassen...
Iemand die kan helpen ?
Log in "Mijn telenet" met de gegevens van de tweede mailbox.
Daarna kan je het paswoord wijzigen.
Beste, inloggen met de gegevens van de 2de mailbox is nogal moeilijk...
In mijn tekst staat toch duidelijk dat het wachtwoord van de 2de mailbox vergeten is !
Hoe ga je inloggen als je het paswoord vergeten bent ?
Probleem is inmiddels opgelost, ik heb telefonisch contact genomen met Telenet, daar heeft men mij alles opnieuw laten doen wat ik al had gedaan om dan te merken dat het online echt niet mogelijk is.
Men heeft dan een nieuw paswoord aangemaakt en mij telefonisch doorgegeven.
Eens je kan inloggen kan je inderdaad je paswoord wijzigen wat we ook gedaan hebben.
Een schande dat zulks niet online kan !!!!
Hi,
mijn bericht was voor gert2 bedoeld. Vergeten in mijn bericht te plaatsen.
Dit zou inderdaad normaal gezien wel mogelijk moeten zijn via ingeven login, paswoord vergeten aanklikken en dan een nieuw paswoord op het scherm moeten krijgen. Wat gaat er verkeerd? Dat kan alleen Telenet zeggen.