Beantwoorden
Arne3945
Freshman Beetjesweter
Pionier It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

server accepteert afzendadres niet op iPhone

Ik heb voor mijn zaak een nieuw bijkomend mailadres laten maken door een webhost. De instellingen werken in Outlook op mijn laptop en ik kan daar mails ontvangen en versturen. Op iPhone kan ik echter enkel mails ontvangen, niet versturen. Ik krijg de boodschap: de server accepteert het afzendadres xxx@zzzz.be niet. hostnaam uitgaande mail staat op uit.telenet.be, gebruik SSL en serverpoort 587. Iemand een idee voor de oplossing
0 Likes
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Je hebt dus een eigen domeinnaam....

- Is deze domeinnaam bij telenet?

- Zonee, info vragen bij je webhost wat de juiste gegevens zijn voor de mailserver. Als het op andere apparaten wel werkt en niet op je iphone best account eens volledig verwijderen en volledig opnieuw aanmaken op je iphone.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Ex-Netweter

Heb je al antwoord gekregen van Telenet.
Zit met hetzelfde proleem of heb jij hier een oplossing voor?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Je moet de juiste gegevens vragen aan je hosting provider. Kan goed zijn dat jee geen SSL moet gebuiken en dat die een andere poort gebruikt. Je hostingprovider kan die gegevens perfect geven, zoniet veranderen van provider. Telenet zal mailserver zal geen dergelijk adres herkennen. Anders moet je bij STP uitgaande server je telenet mail adres en paswoord gebruiken. Of je telenet internet login en paswoord (letter + aantal cijfers, zie je factuur en zelfde paswoord waarmee je naar mijn.telenet gaat.)

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes