Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Bij telenet is er kans dat binnenkort vanaf 1 juli deze 2 zenders verdwijnen omdat nbc tak in de benelux deze 2 zenders stopt 

zodat telenet en andere providers in belgie deze niet meer kunnen doorgeven.

weet telenet daar zelf al iets van of zijn ze nog aan het onderhandelen of weet er iemand al meer?????

0 Likes
39 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen


@vic1 schreef:

Waarom niet zoals bij netflix play more uitbreiden met goede series zoals marco polo, en een deel oude series zoals stargate atlantis, sg1 en dergelijke, alsook de hele goede politieseries van 13th street in play  more aanbieden. En de andere oudere reeksen zoals Game of the thrones, of agents of shield volledig laten opstaan ipv de series na een tijd te verwijderen. ook arrow, Flash en andere series kunnen er best bijkomen. Stop met die zweeedse en noorse brol, die zien we al op canvas, maar zet de goeie reeksen erop


Meningen verschillen. Voor mij zijn die Amerikaanse reeksen goede pulp, fastfood of hoe je het ook noemt en voor reeksen die uit het Noorden of andere landen komen moet je iets meer inspanning en iets meer background hebben om daar van te kunnen genieten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

met Trace Sports HD dat verdwijnt en VtmKzoom+ dat is verdwenen hebben ze wel wat ruimte,en deze 2 zenders weg.

ben benieuwd welke zenders ze uit hun hoed gaan toveren 😉

0 Likes
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Tiens, is er dan nu wel terug plaats voor MotorsTV (die moest verdwijnen wegens de uitleg van "plaatsgebrek") en die wel nog steeds uitzendt... ?

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Toch niet bij telenet 😉 

er is genoeg vervangende autosport volgens telenet in het play aanbod.

0 Likes
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt?

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

dat zijn de woorden van telenet zelf 😉

0 Likes
Délégee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Ook ik ben een fervent 13streef en SyFy kijker, en vind het onnoemelijk jammer dat Telenet deze zenders niet meeer aanbied.

 

Mijn vraag :wat met de programma's van deze zenders die ik op mijn digicorder heb opgenomen ?  Blijven deze wel beschikbaar (bekijkbaar) of verdwijnen deze samen met de zenders ?  

 

Indien zij beschikbaar blijven, is dat ook zo wanneer ik dit themapakket (entertainment) opzeg ?

0 Likes
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Normaal gezien moeten die opnames op de harde schijf kunnen bekeken worden ook als het pakket opgezegd wordt tot tegenstelling van Proximus daar kunnen opnames die nog op de harde schijf staan niet meer bekeken worden als die zender uit het PX aanbod verdwijnt.

Ik heb ooit iets opgenomen van BBC 4, toen die zender uit het aanbod verdween kon ik die opname nadien nog altijd bekijken.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

zolang je niks wist op je digicorder blijven de opnames er opstaan.

 

en het is de zenders zelf die beslissen om te stoppen,daar kan telenet nu eens niks aan doen,

ben benieuwd welke vervanging ze gaan geven.

al denk ik dat ze gaan zeggen dat ze enkele series in het on demand aanbod gaan steken.

0 Likes
kennethf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

Halo

Het zal niet bij deze 2 zenders blijven just tv staat onder curatele en zal dus weldra ook verdwijnen net als

vtm kazoom+, trace sports stars hd, 13 th street,SyFy .

na contactname met telenet word er gemeld dat de prijs voor play more wel dezelfde blijft ik ben het daar echt niet met eens en vind dan ook dat we ons moeten laten horen want op deze manier kan ik ook rijk worden.

0 Likes
reinout
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

 Telenet kan  BBC Four misschien terug in het aanbod van Play More  opnemen,bij voorkeur in HD.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

een halve zender maar,dan kunnen ze beter hun ruimte houden voor volwaardige zenders.

0 Likes
jip
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

ondertussen al heel dicht bij die 1/7 , de dag waarop de zenders zullen verdwijnen maar er wordt nog steeds met geen woord gerept over eventuele vervangende zenders . ik ben een fervente 13th steet en syfy kijker en zou daar dus graag antwoord op krijgen.  dit gegeven plus het feit dat het playmore pakket dezelfde prijs blijft behouden, is alles behalve klantvriendelijk. en ok we zijn er vrij in om dat pakket op te zetten maar is dat de manier waarop u klanten behandelt of wilt winnen ?

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

denk dat ze nog aan het zoeken zijn voor een oplossing,op een maand tijd zullen er 5 zenders minder zijn ineens.

wat kunnen ze daarvoor in de plaats geven.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

13th street en SyFy binnenkort niet meer bij telen

iemand al iets opgevangen,

zijn ondertussen al 28 juni,nog 2 dagen en ze zijn weg ,

wat mogen we verwachten als vervanging.????????

0 Likes