Beantwoorden
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Aanbod Play Sports Open verminderd

Het lijkt erop dat Telenet het aanbod van Play Sports Open stilaan verminderd om klanten toch te doen overstappen naar het betalende Play Sports-pakket. Waar het voorbije jaar toch elk weekend meerdere wedstrijden uit diverse sporten werden uitgezonden op het gratis sportkanaal, is mij sinds vorige week opgevallen dat de programmatie van Play Sports 1 en Play Sports Open niet meer hetzelfde is en er op Play Sports Open tijdens het weekend eigenlijk enkel nog maar documentaires worden uitgezonden.

 

Heeft iemand anders hier nog iets over vernomen of dit tijdelijk is of het gratis sportaanbod terug stilaan wordt zoals vroeger (enkel de klassementswedstrijden in het veldrijden en slecht sporadisch een ander sportevenement)?

0 Likes
4 reacties
Koekroeck1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Aanbod Play Sports Open verminderd

Mooh, ik dacht net deze morgen (toen ik het aanbod op play sports 1 zag) van: waarom heb ik infeite nog een abonnement als die topwedstrijden op dat kanaal worden uitgezonden (ik ging er nog van uit dat play sports 1 = open).

 

Maar net nu ook gekeken, play sports open is zeer mager dit weekend. Binnenkort zal het dan wel worden afgevoerd.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Aanbod Play Sports Open verminderd

Vorige week was het me voor het eerst opgevallen. Ikzelf heb nu ook wel Play Sports dus voor mij maakt het weinig verschil. Maar als je net klant wilt worden bij Telenet en je ziet tussen de extra's staan een gratis sportkanaal met straffe sporten en je krijgt dan uiteindelijk enkel een zender met documentaires en praatprogramma's, dan zou ik me wel een beetje bekocht voelen.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Aanbod Play Sports Open verminderd

ik zie dat er een zender bij is bij Play Sports  horse and country dus nog meer sport (paarden sport)

Engels voetbal vind je soms op bbc 1 zoals vanmiddag

0 Likes
Kcquipor
Freshman Meerweter
Berichten: 62
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Aanbod Play Sports Open verminderd


@luc55  schreef:

ik zie dat er een zender bij is bij Play Sports  horse and country dus nog meer sport (paarden sport)

Engels voetbal vind je soms op bbc 1 zoals vanmiddag


Dit is zojuist ook bevestigd op de Play Sports FB pagina dat Horse&Country een kanaal in het Play Sports abonnement is. 

Persoonlijk vind ik dat Telenet hier de bal compleet verkeerd slaat. 
Er is enorm veel vraag naar Autosport (Nascar, Indycar, IMSA)& andere sporten zoals NHL, MLB waar niet naar geluisterd word. Horse&Country zou zelfs in het basis pakket mogen zitten van mijn part.