Beantwoorden
sansun
Professional Beetjesweter
Handje vol! Netjes! Primeur! Pageturner!

Bundesliga 2 wedstrijden op Play Sports

Morgen, zondag 26/4, zendt Play Sports de match Paderborn - Schalke 04 uit Bundesliga 2. Is dit voor het eerst dit seizoen dat ze daar een wedstrijd van uitzenden? Tot nu toe is daar niets van uitgezonden geweest in de voorbije maanden sinds de start of heb ik daar iets gemist?

In hun perscommunicatie hadden ze bij het binnenhalen van de Bundesliga rechten dat er ook een selectie wordt gemaakt van de 2de klasse om uit te zenden, maar ze hebben daar bijna niets van laten zien tot nu. Pas eind april een eerste wedstrijd uitzenden is wel heel laat en dan toevallig met een titelstrijd tussen nummer 1 en 2. 

Ik vraag mij af waarom Play Sports dan zegt dat zij hierin selectief gaan kiezen, maar dan een maandenlange stilte en ineens met de eindstrijd van het kampioenschap gaan ze iets wel uitzenden. 

Benieuwd of de 2 barragematchen tussen de nummer 16 uit Bundesliga en de nummer 3 uit Bundesliga 2 hier te zien zal zijn.

Bundesliga komt weer exclusief naar Play Sports

1 reactie
ChristofM
Expert Moderator
Jij alziend oog. ;-) Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

Bundesliga 2 wedstrijden op Play Sports

@sansun We hebben dit nagevraagd bij onze collega's van Play Sports. We brengen je verder op de hoogte zodra we meer informatie ontvangen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.