Beantwoorden
riji
Professional Meerweter
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

DAZN jaarabonnement, ervaringen?

Graag ervaringen met het ineens betalen van een jaarabonnement aan DAZN: betaling correct verwerkt? snelle activatie?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: DAZN: ineens betalen voor 1 jaar abo; ervaringen?

2 reacties
K-330
Professional Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! De magic number! WOW!

Het allerbeste is, dat je het zelf ervaart via 7 dagen gratis en dat je het kan uitproberen en het ook ziet.

Maar kort gezegd is, dat het beeld en geluid zeer goed is, zoals Play Sports. Alles hangt natuurlijk af van je internetverbinding en het kan wel eens blijven hangen. Normaal gesproken hersteld het zich en kan je verder kijken.

Dit is zowel bij een maandelijkse of een jaarlijkse. Het voordeel is ook dat je zelf kan kiezen en bepalen wat je gaat kijken. Zoals het hier op Netweters al eens aan bod is gekomen.

Als je ook Engels en Duits voetbal wilt kijken, dan kan Play Sports een meerwaarde zijn. 
Alles hangt van je keuze af en interesse.

riji
Professional Meerweter
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Dank om me te helpen kiezen.
Mijn vraag is evenwel nog eenvoudiger: als je gekozen hebt voor een jaarabonnement en je betaalt dit ineens ook voor een jaar: verloopt dit dan correct en hoe snel volgt de activering? Mijn vraag is ingegeven door het onpersoonlijk karakter van DAZN(-klantendienst) en vooral door meldingen op het internet dat je moeilijk geld terugkrijgt (ook als je daartoe gelijk hebt).