Beantwoorden
Philip2907
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Error bij activeren combinatievoordeel Netflix+Streamz

Bijna 4 weken geleden wil ik overschakelen van playmore naar een combideal netflix/streamz+. Via 'mijn telenet' krijg ik constant error meldingen. Ik contacteer de klantendienst op zondag en op woensdag krijg ik bericht dat ze er zelf ook niet in slagen en dit een zaak is voor een achterliggende dienst. De vrijdag krijg ik iemand aan de lijn die zegt alles te regelen.  5 minuten later krijg ik een geautomatiseerde mail waarin gemeld wordt dat mijn playmore abonnement wordt opgezegd....maar dan volgt er niets meer. Nu 3 weken later en waarschijnlijk bijna elke operator die bij telenet werkt gehoord te hebben met telkens dezelfde uitleg dat ze er zelf niets kunnen aan doen is dit nog steeds niet in orde. Is er dan niemand die dit kan oplossen? 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: activatie van combideal netflix/streamz+

4 reacties
Ex-Netweter
 

Error bij activeren combinatievoordeel Netflix+Streamz


@Philip2907  schreef:

 Is er dan niemand die dit kan oplossen? 


Neen, niemand kan dit oplossen. Je kan wel klacht indienen bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/ als je vindt dat Telenet je niet correct verderhelpt.

Of je kan eventueel Streamz via https://www.streamz.be/ aankopen en Netflix via https://www.netflix.com/be/

Philip2907
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Error bij activeren combinatievoordeel Netflix+Streamz

Klacht heeft niet veel zin denk ik, de dienst wordt ook niet gefactureerd op dit moment.

Ik vraag me gewoon af, als u beweert dat niemand het kan oplossen, waarom ze me dan 4 weken aan het lijntje houden.

Indien ik de diensten op streamz en netflix zelf bestel, dan veronderstel ik dat ik die niet kan bekijken via de tvbox van telenet? 

Ex-Netweter
 

Error bij activeren combinatievoordeel Netflix+Streamz

Omdat je dan al zeker vier weken niet op zoek gaat naar een gelijkaardig aanbod bij een concurrent. Jij blijft wekenlang hopen op een oplossing en Telenet hoopt langs haar kant dat het probleem in tussentijd opgelost geraakt. Omdat de oplossing door een externe leverancier (alias achterliggende dienst) moet voorzien worden, heeft de Telenet-klantendienst ook geen zicht op de timing. Dus is klanten aan het lijntje houden dan de meest logische keuze.

Want klanten aan het lijntje houden is klanten behouden.

Streamz en Netflix werken trouwens op elke smart-tv, je hebt daarvoor geen Telenet-decoder nodig.
Maar inloggen met een bestaand Netflix-account op een Telenet TV-box is natuurlijk wel mogelijk.

Edje2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Error bij activeren combinatievoordeel Netflix+Streamz

Heb hier ongeveer het zelfde probleem op 3aug veranderd van streamz+ met Netflix naar Playmore +Netflix kan nog steeds geen Playmore zenders zien en niets opvragen  verschillende weken contact met technische dienst en altijd de zelfde  uitleg achterliggende dienst is er mee bezig tot vorige week iemand op de dienst opmerkte we moet alles gewoon resetten ik op gelucht dus maar playsports bij geactiveerd kon wel even duren maar tot hier toe 2okt en nog altijd het zelfde geen Playmore en playsports   weer dezelfde uitleg we zijn er mee bezig  en dit al 2maand  is dat zo moeilijk om dat te activeren ik begrijp het wel dat te software problemen zijn  na 2maand word wel eens tijd dat het opgelost geraakt