Beantwoorden
bob11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

foutmelding 'Reeds geabonneerd' bij activeren Streamz

Ik ben al jaren geabonneerd met whoppa en op Streamz 11,95 euro als ik nu een film of serie opvraag op Streamz krijg ik melding om me te abonneren ( wil ik me abonneren als proef dan komt in dikke gele letters REEDS GEABONNEERD erop al verschillende malen gerapporteerd maar geen succes.

Ik werk met een digicorder AD2200 verbonden met internet en coax aansluiting'

Sinds vrijdag kan ik niet meer terugkijken 7 dagen en krijg ik melding +MIJNTV ook gemeld geen oplossing.

Zebben me laten resetten naar fabrieksinstellingen fotos opgestuurd van de beeldschermen met de fouten en nu moet ik mijn digicorder gaan omruilen, ik vermoed dat dat niets gaat veranderen.

Wie heeft zoiets al meegemaakt of weet de oplossingen?

Met dank bij voorbaat voor jullie aandacht in deze,

Bob 

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Geen oplossing..

 

3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

foutmelding 'Reeds geabonneerd' bij activeren Streamz

Kijk eens of uw digicorder nog een internet verbinding heeft.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bob11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

foutmelding 'Reeds geabonneerd' bij activeren Streamz

De digicorder is rechtsteeeks verbonden met het internet ( ik kan in de tvgids 7 dagen terug gaan in de programmas )

Bedankt voor uw suggestie 👍

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

foutmelding 'Reeds geabonneerd' bij activeren Streamz

Bij problemen trek de stroom stekker van de digicorder  eens uit 5 min  steek terug laat rustig opstarten

Met de modem kan je het ook doen   kan nooit kwaad