Beantwoorden
Sabrina1971
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Dus nog altijd geen akkoord voor het Belgisch voetbal dat vandaag begint, we zouden 10 euro krijgen als compensatie, waarmee we de app van eleven sports kunnen aanschaffen, sorry, deze kost 14,99 euro. Schandalig, als je weet dat Woestijnvis, dochteronderneming van Telenet, voor een deel verantwoordelijk is voor de produktie van Eleven. 

Tags (1)
127 reacties
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Intussen werkt de App Op mijn Smart Tv.Moest ander paswoord nemen,waarom weet ik ook niet.maar soit.kan tenminste kijken nu na 13 dagen...

K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

De Eleven app op de MI box Xiamo, verbonden met een adroid TV, is geïnstalleerd en werkt prima!

Geen hapering en full HD.

 

We zijn ook op zoek gegaan naar de app van Play Sports van Telenet, maar GEEN gevonden op de Mi BOX Xiamo.

En dat is niet alleen jammer, maar ook een gemiste kans naar de voetbal/sport liefhebber.

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League


@K-330  schreef:

We zijn ook op zoek gegaan nar de app van Play Sports van Telenet, maar GEEN gevonden op de Mi BOX Xiamo.

En dat is niet alleen jammer, maar ook een gemiste kans naar de voetbal/sport liefhebber.


Ik heb dit vorige week is nagevraagd aan de klantendienst en "er zijn momenteel geen plannen voor een Smart TV app voor Play Sports", casten dan maar.....


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Gelukkig gaat het casten zeer vlot met de app Play sports; beter dan Eleven (nog bugs).

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen rechten voor Jupiler Pro League

De deal is er nu officieel: je kan terug naar Belgisch voetbal kijken op Play Sports!


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Yveke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 29
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

 
0 Likes
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Geen rechten voor Jupiler Pro League

Hoe doe je dat , ben nog niet goed mee met die toestanden , sluit nu de laptop met HDMI-KABEL aan en kan zo Eleven bekijken , hoe doe ik dit met de smartphone ...wij hebben telenet tv , waar een app van telenet opstaat en van YouTube en Netflix ...die van Eleven vind ik niet ! 

0 Likes
winto
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
It's your ninth party! Say what?! On a roll... Yelo Play-app voor Windows?

Geen rechten voor Jupiler Pro League

De app van eleven kan je downloaden in de playstore van Google voor Android. En voor Iphone in de app store van Apple. Installeren op je smartphone en casten naar je tv met Google Chrome cast. Je moet je dan wel een Chromecast aanschaffen en die in 1 van de hdmi poorten van je tv plaatsen. Zonder een Chromecast kan je met je smartphone eleven sports niet bekijken op je tv.