Beantwoorden
josjdw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Gratis maand Play sports is toch aangerekend

Hallo,

Een maand geleden een GRATIS abonnement op Play Sport (1 maand) aangeboden gekregen tijdens een bezoek aan het Telenet Computer Center in Lokeren. Uitgetest,  maar niet interessant voor mij. Geprobeerd om zelf via Mijn Telenet om dat GRATIS abonnement op te zeggen maar ik wou daar geen 10 euro voor betalen…. Daarna geprobeerd via Telenet Computer Center en via Telenet helpdesk om dit GRATIS abonnement stop te zetten.  Was in orde volgens beide. Vandaag factuur gekregen en – je gelooft het niet maar er werd 25 euro aangerekend voor het GRATIS abonnement en 30 euro voor de volgende maand (en dat zijn prijzen die geen rekening houden met het feit dat ik W 9GB heb). Nog maar eens gebeld met Telenet helpdesk en het teveel betaalde zou volgende maand afgetrokken worden.  Afwachten dus.... Maar los daarvan, hoe ongelooflijk stom en niet klantvriendelijk kan Telenet zijn om voor het niet verlengen van een gratis abonnement 10 euro aan te willen rekenen + na 2x telefoneren om af te sluiten er zelfs nog in slagen om dat abonnement te verlengen, en dan ook nog aan de verkeerde prijs). Dit ruikt naar zwendel van een louche bedrijf uit een derde wereldland en hou je niet mogelijk voor een top technologie bedrijf (top, nu ja, maar al zeker niet het opvolgen van gratis abonnementen…). Blijkbaar bestaat deze praktijk al lang want ik heb een zowat identieke klacht gevonden die dateert van 2016.Weet wel niet hoe dat afliep…

 

Jos De Winter

 
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | originele titel: Play Sports gratis zogezegd
 
 
 
0 Likes
2 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Gratis maand Play sports is toch aangerekend

Ik snap niet goed wat die 10 euro er mee te maken heeft? Waar zag je dit staan?

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gratis maand Play sports is toch aangerekend

stuur een e-mail met datum van opzeg later krijg je een creditnota van bedrag simpel

0 Likes