Beantwoorden
JohanK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

MXGP live

Wil ik de MXGP van Frankrijk live kijken op Play Sports, krijg ik een herhaling van 3 weken geleden (Sardinië) te zien. 

En Telenet is de enige die de rechten heeft voor België. Is dat wat ik mag verwachten van Telenet? 

0 Likes
3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

MXGP live

U kan de MXGP ook bekijken via de Eurosport Player, de betalende streamingservice van Eurosport. Deze kost 39,99 euro per jaar en daarop kan je alle wedstrijden bekijken die Eurosport uitzend in eender welke sport, en ook vele wedstrijden die ze niet kunnen uitzenden doordat ze maar 2 tv-kanalen ter beschikking hebben. Bij meerdere sporten kan je ook zelf de taal kiezen van het commentaar of deze ook volledig uitzetten.

0 Likes
JohanK
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

MXGP live

Dank je, 

dat is mij bekend. Inderdaad tijd om mijn abonnement op Play Sports op te zeggen aangezien het geen enkele meerwaarde brengt. Ik had gedacht dat de uitzendingen live zouden zijn.

Ook sportwedstrijden die uitlopen (Formule 1) worden niet correct opgenomen Ja ik kan de programma's die er na komen gaan opnemen, maar omdat dat iedere keer andere programma's zijn kan ik daar geen serie opname van plannen, dus iedere keer na alle F1 uitzendingen nog handmatig extra programma's laten opnemen is dus terug naar de tijd van de VPS codes die je 30-40 jaar geleden in je videorecorder kon gebruiken. Die werkten ook niet als de uitzending uitliep, dus moest je daar ook de uitzending er na handmatig inzetten. Niet alle vooruitgang is verbetering. 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

MXGP live

Voor Formule 1 heb je volgens mij wel Play Sports nodig, tenzij je tevreden bent met Franstalige commentaar via RTBF want Formule 1 zit niet in het ruime aanbod van Eurosport.

0 Likes