Beantwoorden
StefaanDeRoeck
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Follow the reader, reader! Leesbeest!

Mildred pierce in dolby digital 5.1

Jaren geleden zond telenet mildred pierce al eens uit, maar nu hebben ze de serie terug in play more gezet in hd en met dolby digital!

 

Naar mijn weten is het voor het eerst dat een serie in play more ondersteuning krijgt voor dolby 5.1 .

 

Hopelijk volgen de nieuwe series dit voorbeeld!

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Mildred pierce in dolby digital 5.1

Gewoon uit interesse. Ik heb een Kenwood receiver (versterker) die o.a. Dolby Surround 5.1 (AC-3) ondersteunt via coaxiaal digitaal (het systeem dateert van 1998, maar werkt nog steeds).

 

Via welke kabels, in-/uitgangen breng jij het geluid van je digibox/digicorder naar je versterker/5.1 systeem? Is dat optisch digitaal, HDMI-ARC of iets anders?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanDeRoeck
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Follow the reader, reader! Leesbeest!

Mildred pierce in dolby digital 5.1

Mijn opstelling is hdmi van digicorder naar bose receiver en dan hdmi van bose receiver naar tv. Maar dan kreeg ik geen 5.1 geluid. Ik heb dan een optische kabel gekocht en die gewoon aangesloten op de digicorder (de andere uitgang heb ik niet aangesloten op mijn receiver) en op één of andere manier stuurt de digicorder dan toch 5.1 geluid via hdmi naar mijn bose systeem.

0 Likes