Beantwoorden
RonC
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag Alles op zijn plek!

Nog golf op Play Sports nu Eurosports rechten heeft?

Ik keek wel eens regelmatig Golf via het kanaal van Play Sports. Maar ik kreeg ook melding dat de Golf TV app niet meer bestond en niet meet streamde omdat Eurosport de rechten ook verworven heeft en het enkel via hun website nog gaat. Ik zie op de TV-Gids niet veel bewegen op het Play Sports kanaal en via Twitter, Telenet weet men het niet. Bestaat het dan niet meer? Ik wil niet onnodig nog een abonnement nemen als het niets uitzend.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Zend Play Golf nog uit nu Eurosports rechten heeft?

Tags (1)
0 Likes
2 reacties
Sandy_V
Ex-Moderator
Berichten: 11
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Nog golf op Play Sports nu Eurosports rechten heeft?

Hey Ron,

 

We hebben dit voor je nagevraagd. We laten iets weten als we meer nieuws hebben.

 

Groeten,


Sandy | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Sandy_V
Ex-Moderator
Berichten: 11
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Nog golf op Play Sports nu Eurosports rechten heeft?

Hoi Ron, 

 

We hebben een update. Momenteel verandert er niets aan het golfaanbod. De Augusta Masters en de European Tour zijn verlengd. Voor andere wedstrijden zoals die van USPGA (zitten inderdaad bij Golf TV) zijn we nog in gesprek. Vorig jaar werden de meeste toernooien van USPGA uitgezonden op Play Sports. Die gaan we terug proberen mee te nemen. We hopen het golfaanbod iets groter te maken.

 

Groeten,


Sandy | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.