Beantwoorden
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

geachte kheb gisteren mooie brief ontvangen van telenet mooie reclame als je play more hebt krijg je play sports aan 13,55 ALLEEN BIJ PAY MORE INDERDAAG DAN HEEFT IK HET DAN GENOMEN TOT IK EMAIL KREEG VAN TELENET DAT IK 24,99 ging moeten betalen direkt gebeld naar telenet jaja nu komt puntje bij paaltje je moet alles hebben telefoon allemaal bedriegerij valse reklame stond alleen als je play more hebt dat van telefoon staat erniet bij intussen hebt ik play sports al weer doen weg doen ik plaats dat omdat de andere mensen erniet moeten inlopen met die brief ik ben bij tv vlaanderen ook en moet zeggen nog nooit dit tegengekomen 

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: telenet playsports

0 Likes
19 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play Sports promotie

duidelijk dus bij abo play more = play sport 13.55 euro is een aanbieding voor enkel de klanten van abo play more 

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

kheb het gepakt play sport jaja ik kreeg achteraf de rekening 24,95moest ik betalen telefonisch contact met telenet je moet telefoon ook erbij hebben danpas kan je het aan 13,55 krijgen en op die brief sta alleen bij play more sta degelijk erniet bij vermeld dat je telefoon moet hebben gewoon weeral smerige truk van telenet

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2695
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Play Sports promotie

Digitale TV  € 24,75

Digitale TV + internet OF vaste telefonie ** € 20,62

Digitale TV + internet + vaste telefonie **    € 16,49

er zijn 3 prijzen dan klopt het nog altijd niet

een promo van 2,94 euro voor sport pak dat zal het niet zijn

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports promotie

@Kelly001 

Als je zeker bent van je gelijk, dien dan een formele klacht in bij Telenet. Geef hierbij je argumenten: inhoud brief en inhoud webpagina naar waar de brief verwijst. Heb je na redelijke termijn geen afdoend antwoord van Telenet (2 weken), doe dan een bemiddelingdklacht bij de ombudsman Telecom. 

0 Likes
Kelly001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 49
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Play Sports promotie

beste gelijk heb ik zeker ben met mijne gsm bij proximus tis ook tzelde daad kheb mijn abonnement doen veranderen naar onbeperkt internet jaja twee dagen tv geken gsm dior streamen naar apple tv 2dagen gedaan khad dan ook traag internet dan ging het niet meer jaja kleine lettertjes 35GB allemaal bedriegers tzijn allemaal dezelfde bij telenet juist het zelfde en pas op ze gingen me dan nog zulke minimodum aansmeren van 65 euro daarmee kan je onbeperkt internet in je caravan tv kijken ze hadden een oplossing maar zeiden niet dat na 40GB ook traag internet was en dan kan je ook geen tv meer kijken met dat minimodum kheb het hunderd gezegt ze ging het hogerhand navragen niets meer gehoord en ja ben dan nog een hele goeie klant van telenet zo beeschaamd zijn ze niet bende bedriegers zijn het maar tis al opgelost tging tv vlaanderen opzeggen kheb het gehouden tv vlaanderen en ja de anderen zullen erweer wel van op zagen dat ik dit erop zet ze moeten maar hunderd kop in tzand steken want ze kunnen niet tegen de waarheid ik zeg alleen wat ik tegen komt meer niet en ik verwijt hier niemand

0 Likes