Beantwoorden
eebee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Alles op zijn plek! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Play Sports streaming kwaliteit

Heb zojuist een android TV Box aan mijn TV aangesloten en via google store de Play Sports App.

Het is opvallend dat de streaming qualiteit nogal verschilt tussen het beeld via de HDMI uitgang van mijn macbook en safari  (PlaySports.be)  en de Play Sports app op android.  In safari heb ik bijna HD kwaliteit terwijl die van de app een pak minder is. Ook het kleuren zijn fletser in de app.

Ik had speciaal voor de play sports app die android TV box gekocht omdat dat gemakkelijker is dan iedere keer mijn pc aan te sluiten.

Het ligt niet aan de internet verbinding, want heb de box zowel via netwerkkabel als wifi aangesloten terwijl mijn macbook uisluitend via wifi verbonden is. En ik heb ook lang genoeg gewacht tot de kwaliteit van de streaming stabiel want in het begin moet de buffer opgevuld worden en is de kwaliteit voor beide laag.

 

weet iemand of het mogelijk is om de bandbreedte in de app aan te passen?

 

Om het te verduidelijken, ziehier 2 foto's:

 

Eerst het beeld via macbook/safari:

PlaySports via macBook/safari

 

en hier het beeld via de app:

PlaySports app

 

Vr grtn,

eeBee

0 Likes
1 reactie
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Play Sports streaming kwaliteit

Hoi,

 

Jammer genoeg gaat dat niet. De android app is gemaakt voor kleine schermen en daarom ook de lagere kwaliteit vermoed ik.

 

Wat je ook altijd kan nakijken, met welke resolutie is die android tv box aangesloten? 1080p/fullhd?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes