24750
netweters
|
152314
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik krijg sinds kort de foutmelding van op de afbeelding. Ik heb al op meerdere apparaten getest (windows, mac) en al deze apparaten zouden niet aan de normen van inhoudsbescherming voldoen? Deze melding komt ook enkel tevoorschijn op Play Sports zenders, niet op andere tv zenders.
Ik heb deze melding nog nooit gezien en ik kan er ook niks over terugvinden op het internet, heeft iemand een idee waarover dit zou kunnen gaan?
Gisteren opnieuw gecheckt en deze melding is er nog altijd, hopelijk sterft dit topic geen stille dood en komt er een oplossing of een echte technische reden waarom deze melding er is, want tot op heden weten we nog altijd niet wat de requirements zijn. En een FAQ zoals de melding toont is er ook niet.
Blijkbaar heeft de nieuwe versie van de telenet tv app beperkingen in streamingkwaliteit als het apparaat niet aan de beveiligingseisen voldoet,
Zie Telenet TV-app: software versie R5.17 - De Netweters
Welke beveiligingseisen zijn dit? Over welk soort toestellen gaat het?
Ik krijg een melding waar naar een FAQ verwezen wordt als ik play sports wil kijken op mijn computer, maar deze FAQ vind ik nergens terug.
Hopelijk kan Telenet toch met wat meer informatie komen.
Maakt niet uit welke browser gebruikt wordt, chromium based of niet en up to date. Daarnaast W11 up to date en toch is de pc minder beveiligd om te streamen dan een iPad van 4jaar oud?
Dit kan toch niet anders dan een fout zijn bij de controle van de systemen die gebruikt worden om een play sports uitzending te streamen.
Hebben jullie dit doorgeven via telenet whatsapp
Zou het nog eens doorgeven met zo veel mogelijk info dat jullie er problemen mee ondervinden
Geef ook aan welk toestel je gebruikt zo veel mogelijk info en foto's
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html