Beantwoorden
mgm9
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Pover aanbod Play More

Vandaag gezien dat de meest recente jurassic parc (dominion) op netflix staat  ... niet als nieuwe blockbuster op play more.  Ook geen goede reclame voor telenet. Waarom zou play more nog de moeite zijn? 

0 Likes
4 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Pover aanbod Play More

@mgm9 

Playmore heeft dit probleem al vanaf het begin. Toen in begin je nog verplicht was een jaar abbo te nemen, had je al heel snel door dat met wat geluk er na een maand enkele nieuwe films waren toegevoegd, waaronder met geluk 3 recente blockbusters. Want de meeste films kennen hun ouderdom al. Voor dan 3 maand volledig zelfste aanbod te zien. Is mss is goed als je veel tv kijkt, omdat is maar 1x om de 6maand aan te zetten voor een maand. En het overige van de collectie zijn dan nog dikwijls filmen die 3a4x per jaar op tv worden uitgezonden van de afgelopen 20 a 30jaar...

Altijd maar weer dat gezever over uitzend rechten en weet ik allemaal, maar in ander landen dan weer geen of zeer weinig problemen mee?

Dit probleem bestaat al van voor telenet bestond, het oudere Filmnet van de jaren 90

Je komt beter uit met netflix/disney+ via vpn dan playmore abbo. Want gaje niet via vpn ben je weer beperkt in wat belgie maar te zien krijgt, tegenover Nederland, Duitsland, USA...

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Pover aanbod Play More

Dus het lijkt erop dat na Disney/Marvel/Lucasfilm/20th Century Studios (logisch vanwege de eigen streamingdienst Disney+) en Warner Bros (momenteel nergens de laatste nieuwe films van te zien) en nu dus Universal (via Netflix) van de grote filmstudio's enkel Sony nog onder contract ligt bij Streamz+. 8 euro extra per maand vragen voor Streamz+ t.o.v. Streamz voor enkel Sony-films en B-films lijkt me echt wel van het goede te veel worden...

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Pover aanbod Play More

Tegenwoordig is het prijskaartje onverantwoord voor dit triestig verouderde B films aanbod . Wat men blockbusters noemt staan al weken op zndere streaming platformen. Een prijs van 9€ zou beter zijn dan de 24 95€ die in nu betaal.  Ik hou streams+ enkel omdat ik anders alle discovery kanalen verlies. Dat vind ik ook echt schandalig maar we hebben geen andere mogelijkheid om Discovery te zien ..

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Pover aanbod Play More

Het lijkt er dus inderdaad op dat het contract met Universal Studios ook is afgelopen, aangezien vanaf 9 maart ook de 2e film van de Minions op Netflix zal verschijnen en NIET op Streamz+. Zo zijn van de grote filmstudio's dus enkel Sony-films (voorlopig) nog te bekijken via Streamz+ enkele maanden nadat ze uit de cinemazalen verdwenen zijn.

0 Likes