Beantwoorden
BartV175
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Serie "LOST" niet meer op play

De Serie "Lost" is verdwenen uit de Play mediatheek

 

Wel even balen als je midden in seizoen 3 (van 6) zit.

 

Is dit een technisch probleem of is dit zo bedoeld.

Geen info gezien dat dit ging verdwijnen uit de mediatheek

Tags (1)
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Serie "LOST" niet meer op play

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 66 66 66 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LucVr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Serie "LOST" niet meer op play

Yup inderdaad zit met het zelfde probleem ....zonder aankondiging plost verdwenen.......

Klantvriendelijk!!!!!

0 Likes
Area-57
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Serie "LOST" niet meer op play

Lost is momenteel niet meer in het aanbod omdat de uitzendrechten voor de serie Lost voor Telenet op 1 januari 2017 zijn afgelopen .

Lost-in-lost
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Serie "LOST" niet meer op play

Zelfde probleem hier. Reeds 4 seizoenen 'Lost' bekeken en aan vijfde bezig. Plots verdwenen!! Is reeds 2de keer dat me dit overkomt met een serie die ik al een ganse tijd aan het volgen was. Ik ondervind ook nog andere problemen. Van vele series wordt enkel het laatste seizoen uitgezonden. Voor iemand die een serie wil beginnen volgen ook niet aantrekkelijk. Ook bij vele films hetzelfde probleem. Vervolg 2 of 3 wordt gegeven maar eigenlijk wil je toch eerst deel 1 zien. Zeer spijtig allemaal. In elk geval hoop ik dat de serie 'Lost' zo snel mogelijk terug beschikbaar is.

0 Likes