Beantwoorden
Jokanoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Primeur!

Streamz: Wanneer meer info?

wanneer gaat Telenet zijn klanten deftig informeren over Streamz en geen berichtjes sturen op het scherm dat de zenders verdwijnt in uw abonnement in oktober.

niet echt klantvriendelijk lijkt mij.
graag duidelijke informatie en wat er veranderd in mijn abonnement als ik play of play more of een ander pakket heb.

dit is blijkbaar de gewoonte van Telenet dat je het in de krant of ergens anders op internet eerst leest.

ik betaal maandelijks genoeg om deftig geïnformeerd te worden.

een ontevreden klant.

 

 

31 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Streamz: Wanneer meer info?

valt te zien hoe het geregeld is bij jullie in de  woonblok (bijdrage jaarlijks )een stukje staat in deze info niet alles

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/tv-distributie-in-tweede-verblijf/td-p/104724

en de zenders nr zijn

300
Play More Cinema
302
Play More Kicks
305
Play More Black
800
Playboy TV
802
Penthouse Passion

 

 

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Streamz: Wanneer meer info?


@LeoDuym  schreef:

Bedankt, m.a.w. ik betaal 14€ per maand meer voor hetzelfde (het behoudt van mijn themakanalen) en enkele nep-zenders. Ik ga toch eens nagaan of hier in deze woonblok waarin ik meerdere kavels heb, Telenet niet kan buitengooien en bij een andere distributeur mijn themakanalen kan blijven bekijken.


niet vergeten dat play more 100% telenet is

play > streamz = holding telenet & DPG media

 

nieuwe holding = alles opnieuw aanvragen qua rechten, wellicht gaf dit de doorslag (van dpg ? of telenet wie zal het zeggen)

0 Likes