24750
netweters
|
152315
antwoorden
|
20691
vragen
|
wanneer gaat Telenet zijn klanten deftig informeren over Streamz en geen berichtjes sturen op het scherm dat de zenders verdwijnt in uw abonnement in oktober.
niet echt klantvriendelijk lijkt mij.
graag duidelijke informatie en wat er veranderd in mijn abonnement als ik play of play more of een ander pakket heb.
dit is blijkbaar de gewoonte van Telenet dat je het in de krant of ergens anders op internet eerst leest.
ik betaal maandelijks genoeg om deftig geïnformeerd te worden.
een ontevreden klant.
@Jokanoo ik heb een tijdje geleden een email gehad van Telenet dat er dus veranderingen komen in verband met de Streamz en Play en Play More. Ik zou nog verder geinformeerd worden via email hoe het gaat veranderen. Heb tot op heden nog niks ontvangen.
Triestig vind ik en niet echt klantvriendelijk
Triestig en niet klantvriendelijk lijkt mij
Hopelijk worden ze eens wakker bij Telenet
grtz,
jokanoo
@Jokanoo het is een communicatie die ik al lang ken bij Telenet. Niks tegen Telenet integendeel zelfs maar bij een verandering of aanpassing mag de klant inderdaad beter geinformeerd worden. Over het hoe en wat precies en wat er ook exact gaat veranderen voor een klant of wat er niet gaat veranderen voor een klant. Zoals ik al zei ik heb een email gehad dat er een verandering komt maar daar stopt het ook bij. Heb op heden nog geen andere email gezien hoe het gaat veranderen en wat er precies gaat gebeuren. Op dat punt zou Telenet inderdaad iets meer naar voren mogen komen naar een klant toe. Hier is nog een topic die loopt en voor vele is het onduidelijk wat er precies gaat gebeuren.
Kan al dat gezaag over Streamz niet samen gevoegd worden in één topic?
Nu staat alle info dubbel en driedubbel in 10 verschillende topics 🤔...
@Ex-Netweter
Je hebt gelijk dat dit best in één topic komt. Spijtig dat je begint met zo'n negatieve opmerking. Deze verandering veroorzaakt bij heel wat klanten een bekommernis. Deze bekommernis gezaag noemen toont niet veel respect voor mensen die een andere mening toegedaan zijn.
@Jokanoo schreef:
wanneer gaat Telenet zijn klanten deftig informeren over Streamz en geen berichtjes sturen op het scherm dat de zenders verdwijnt in uw abonnement in oktober.
niet echt klantvriendelijk lijkt mij.
graag duidelijke informatie en wat er veranderd in mijn abonnement als ik play of play more of een ander pakket heb.dit is blijkbaar de gewoonte van Telenet dat je het in de krant of ergens anders op internet eerst leest.
Hey @Jokanoo, als ik me niet vergis heeft Telenet gisteren naar al haar klanten een brief/mail verzonden met meer info hierover. Wat de aanpassing van Play (More) naar Streamz juist betekend kan je hier terugvinden: https://www2.telenet.be/playwordtstreamz.
Ik heb nog geen brief of e-mail ontvangen van Telenet.
Als een brief op vrijdag verstuurd werd, hoe kan je die dan al zaterdag ontvangen hebben? We zijn niet meer in 1920. Met de huidige snelheid van de post en het niet meer dagelijks uitdelen, kan dat tot een week duren eer je bus gevuld wordt.
Hier wat leesvoer.
Wat wil je nog meer weten🤔
Bedankt voor het leesvoer.
In dit persbericht staat helaas nergens duidelijk vermeld dat bij de Play klanten bepaalde thema kanalen en verdwijnen.
Het enigste dat vermeld wordt is dat bij Streamz+ een 20 tal extra thema kanalen bijkomen.
Een echt heldere communicatie is het niet.
We zullen wel zien als we eventueel die brief of mail van Telenet krijgen wat daar instaat.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderaanpassingen
En de rest zal jezelf ontvangen voor 14 september.
En beslissen om streamz aan te nemen of niet heb jezelf in handen.
@Ex-Netweter schreef:
Kan al dat gezaag over Streamz niet samen gevoegd worden in één topic?
Nu staat alle info dubbel en driedubbel in 10 verschillende topics 🤔...
Niet elk topic van Streamz gaat over hetzelfde. Waar ik wel in kan volgen is dat alle leden die willen mee praten/discussiëren over de themazenders, zich naar het topic begeven dat erover gaat. Andere vragen over Streamz (bv. communicatie dat niet tijdig werd verstuurd) mag/kan apart voor mij.
Telenet vliegt er bij mij uit. Ik belde deze voormiddag om uitleg aangaande het verdwijnen van de thema-kanalen. Een vriendelijke zeveraar overstelpte me met bla-bla informatie die me geen bal interesseerde, maar of ik mijn geliefd themakanaal nog zou kunnen zien (ID) wist hij niet, hij liet het in het midden, dus zelfs geen ja of nee.